Hongqi L5 е најскапиот кинески автомобил – чини 830.000 долари

ОБЈАВЕНО НА:

Втората генерација на Hongqi L5 има освежен надворешен дизајн и нов ентериер со повеќе екрани

Саемот за автомобили во Шангај беше место на дебито на најновата генерација на водечкиот седан на Hongqi и најскапата домашна понуда во Кина, моделот L5. Истовремено почнаа и резерварциите за моделот, иако цената е навистина солена.

Изгледот на лимузината на новиот автомобил останува верен на класичната форма и линии на неговиот претходник, комбинирајќи ги ретро деталите со модерен пресврт – или како што некои би можеле да кажат, допир на шмек на Rolls-Royce.

Додека втората генерација на Hongqi L5 можеби е тешко да се разликува од неговиот претходник кој првично беше претставен во 2014 година, имплементирани се серија ажурирања. Овие промени вклучуваат повисока хромирана решетка и обновен преден браник со нови светла и црн долен дел на решетка што може да се пофали со централен хромиран елемент.

Ретро-тематските фарови, слични на претходниот модел, се уредно вградени напред. Дополнително, L5 претставен во Шангај може да се пофали со неверојатна двобојна бела и сина шема на бои што привлекува веднаш внимание.

Кога L5 се гледа од страна, веднаш станува очигледно дека одредена дизајнерска инспирација е преземена од Rolls-Royce. Исправената предна табла е особено очигледна како што се издолжените задни странични прозорци, хромираните украси околу страничните прозорци и дополнителните хромирани акценти на рачките на вратите и тркалата.

Hongqi L5

Внатрешноста на L5 е интригантна комбинација на старо и ново. На пример, има едноставен волан со два краци додека на контролната табла доминираат три масивни дисплеи. Во кабината сè уште има многу физички копчиња низ контролната табла и долж централната конзола.

Додека многу технички детали за Hongqi L5 остануваат необјавени, извештаите на локалните медиуми сугерираат дека тој ќе доаѓа со стандарден турбо мотор V8. Моделот од претходната генерација нудеше и 4.0-литарски V8 со 381 КС и 6.0-литарски V12.

Деталите за кинеските цени сè уште не се познати, но оригиналниот L5, кој беше понуден во строго ограничен број, започна со близу 6 милиони јуани или околу 830.000 долари по тековниот курс, што го прави убедливо најскапиот автомобил што може да се купи во Кина.

 

 

Следете не и на:

24AUTO NETWORK