ПОРАДИ ДЕФЕКТИ: Електричните автомобили се почесто во сервис отколку оние на бензин и дизел

ОБЈАВЕНО НА:

Според UScale, 24 проценти од електричните автомобили морале да одат во сервис за да се поправи технички дефект, додека за автомобилите на бензин и дизел овој процент бил само 9 проценти.

UScale, германска компанија за истражување на пазарот од Штутгарт, направи интересна студија, чија тема беше колку често електричните автомобили завршуваат во сервис. Резултатите од истражувањето покажуваат дека постојат големи разлики во чувствителноста на дефекти помеѓу поединечни марки и во споредба со возилата со внатрешно согорување.

Теоретски, електричните автомобили треба поретко да ги „посетуваат“ сервисите бидејќи имаат помала потреба од редовно одржување, додека електромоторите се сметаат за „неуништливи“ бидејќи се многу поедноставни од оние со внатрешно согорување. Многу проблеми што може да им се случат на автомобилите на бензин и дизел, електричните автомобили. Но, како е моментално во пракса?

За потребите на студијата, UScale анкетираше 2.154 сопственици на електрични автомобили, а просечната старост на нивните возила беше три години. Истовремено, анкетирана е група од 404 сопственици на автомобили со внатрешно согорување.
Според резултатите, 11 отсто од електричните автомобили морале непланирано да се сервисираат во рок од 12 месеци по купувањето на автомобилот, додека овој процент за новите модели со бензински и дизел мотори бил 19 отсто. Двете вредности се исклучително високи, имајќи предвид дека се работи за практично нови автомобили.

Причината за посета на работилниците ја покажува големата слика. Според UScale, 24 отсто од електричните автомобили морале да одат во сервис за да се поправи технички дефект, а 19 отсто поради „отповикување“. За возилата со внатрешно согорување, стапките беа значително помали. Од нив 9 отсто завршиле во сервисот поради санирање на дефекти, а 5 отсто поради отповикување, додека останатите непланирано од други причини завршиле во сервисот.

UScale, исто така, идентификуваше многу големи разлики во чувствителноста на електричните автомобили од поединечни марки на технички дефекти. Затоа, кај Opel, Audi и Skoda, технички дефект беше причината за посетата на повеќе од 30 отсто од автомобилите. Од друга страна, само 7 отсто од BMW и 6 отсто од Nissan кои завршиле во сервисниот центар го сториле тоа поради технички дефект. Само тие марки имале помала стапка на дефект во споредба со моделите со бензински и дизел мотори.

Друга интересна информација е времето поминато во сервис. Дури 19 отсто од електричните автомобили биле во работилницата подолго од очекуваното, додека за моторите со внатрешно согорување тој удел бил само 6 отсто. Заклучокот од истражувањето е дека сервисите нема да останат без работа поради преминот кон електромобилност. Сепак, според анализата на UScale, возачите на BEV се однесуваат поинаку од традиционалните клиенти, очекувајќи, на пример, дополнителни услуги како целосно полнење на батеријата на автомобилот кога се сервисира и замена на електрични возила.

Од сето ова можеме да заклучиме дека можеби мора да се отфрли мислењето дека електричните автомобили се посигурни од моделите со мотори со внатрешно согорување. Иако тие се значително поретки на бензинските пумпи, причината за нивното доаѓање е многу почесто дефект. Сепак, студијата мора да се земе со резерва бидејќи примерокот на сопственици на автомобили со бензински и дизел мотори бил многу помал. Дополнително, добиените резултати за зачестеноста на неуспесите се многу повисоки од резултатите добиени во други слични студии.

 

Следете не и на:

24AUTO NETWORK