Peugeot го покажа освежениот 3008 – храбар изглед и сила од 300 КС

ОБЈАВЕНО НА:

Европскиот автомобил на годината за 2017 година влегува во вториот дел од животниот циклус а тоа значи освежување, подмладување и добивање на нови функции и детали, со цел да остане допадлив за купувачите. Peugeot направи кросовер што е навистина допадлив, особено ако зборуваме за втората генерација.

Со изглед кој е освежен, 3008 ќе биде и понатаму конкурентен на пазарот. Сега компактниот кросовер е во согласност со неодамнешните модели кои го носат знак за лавчето, усвојувајќи слично поставување на фаровите со дневните светла што се протегаат надолу. Овој изглед го видовме на неодамнешните супермини 208 и 508, додека помалиот кросовер од 2008 кросовер има сличен дизајн.

Што се однесува до кабината, i-кокпитот е ажуриран со поголем 10-инчен екран осетлив на допир, заменувајќи го 8-инчниот инфо-забавен систем на моделот. Тој е надополнет со целосно прилагодлив дигитален дисплеј за возачот од 12,3 инчи, кој на таблата и дава високотехнолошки изглед. Моделите опремени со автоматски менувач сега доаѓаат стандардно со избрани режими за Normal, Sport и Eco управување. Хибридниот 3008 им овозможува на возачите да избираат помеѓу режимите Electric, Hybrid, Sport и 4WD.

Ќe има многу погонски единици за избор, започнувајќи со турбо 1,2-литарски бензински мотор со три цилиндри. Ќе произведува 130 коњски сили и може да се има со шест-степен мануелен или осум-степен автоматски. Со четирицилиндричниот 1,6 литарски и ќе добиете 180 КС со осумбрзински автоматски менувач.

Од страната на дизелските мотори, Peugeot 3008 може да биде опремен со четирицилиндричен 1,5 литар кој произведува 130 КС и со рачен и во автоматски менувач.

На располагање се два хибридни модели, почнувајќи од модел со погон на две тркала, комбиниран мотор со внатрешно согорување од 180 коњски сили, со еден електромотор со 110 КС и осумстепен автоматски менувач. Тој нуди комбинирана моќност од 225 КС и 360 Nm.

Варијантата со бензински мотор со 200 КС, кој работи заедно со електричен мотор со 110 КС и со заден електричен мотор со 112 КС. Тој е единствениот достапен погон на сите четири тркала и има осумстепен автоматски менувач. Комбинираната моќност се одликува со респектабилни 300 КС и 520 Nm помагајќи му на кросоверот да го заврши спринтот за 5,9 секунди на пат до 235 km / h.

Двата хибридни модели користат пакет литиум-јонски батерии со капацитет од 13,2 kWh, обезбедувајќи доволно сила за 56 километри опсег за сертифициран WLTP за моделот со погон на две тркала и 59 км. за сите варијанта на шепа.

Peugeot ќе го има ажурираниот 3008 во продажба во Европа кон крајот на годината.

Следете не и на:

24AUTO NETWORK