BMW почна мало сериско производство на iX5 Hydrogen

ОБЈАВЕНО НА:

Произведените модели ќе се користат во одредени германски региони од пролетта 2023 година.

Во BMW не произведуваат само термички или електрични автомобили со батерии. Се произведуваат и автомобили на водород, за што сведочи лансирањето на мала серија возила опремени со горивни ќелии.

Горивните ќелии ја имаат предноста што не содржат суровини како што се кобалт, никел или литиум. BMW сака да го произведе својот единствен модел со оваа технологија, BMW iX5 Hydrogen, со цел да ги зајакне своите вештини за водород и да им понуди „атрактивна палета на производи“ на клиентите во иднина.

„Сигурни сме дека водородот значително ќе порасне по важност и затоа сметаме дека мешавината на електрични погонски системи со батерии и горивни ќелии е разумен долгорочен пристап“, вели Френк Вебер, член на Одборот на директори на BMW AG одговорен за развој.

Овој модел всушност се произведува во неговата пилот-фабрика со седиште во Минхен, но сепак доаѓа од американската фабрика во Спартанбург. Тие потоа се испорачуваат во Германија каде што е инсталира нов под кој може да ги смести двата резервоари за водород во централниот тунел и под задното седиште.

Батеријата и електричниот мотор се наоѓаат на задната оска, додека системите на горивни ќелии се поставени под хаубата на BMW iX5 Hydrogen. Овој модел не е наменет за замена на електрични возила со батерии.
Како што истакнува производителот, оваа технологија е особено интересна алтернатива за возачите кои патуваат на подолги растојанија, како и за региони кои сè уште немаат соодветна инфраструктура за полнење.

Горивната ќелија е развиена во партнерство со Toyota. Неговиот електричен мотор е позајмен од BMW iX3. Неговиот мотор развива вкупно 374 КС, што е повеќе од доволно.

 

Следете не и на:

24AUTO NETWORK