VW Golf се враќа – ќе биде новиот електричен хечбек, а концептот ќе дебитира во март

ОБЈАВЕНО НА:

Volkswagen е подготвен да го претстави фејслифтот за осмата генерација на Golf, но се шпекулира дека и тотално неповрзан и целосно електричен модел ќе ја добие историската табличка. Концептот што го прикажува почетниот електричен хечбек, наводно, ќе дебитира овој март, со GTI варијанта најверојатно ќе следи во мај, а финалната сериска верзија ќе пристигне во 2025 година.

Додека претстојниот EV претходно се нарекуваше ID.2, новиот извештај на Autocar сугерира дека наместо тоа би можел да ја прифати ознаката Golf. Хечбекот со нулта емисија ќе се нуди заедно со Golf со погон на мотор со внатрешно согорување неколку години, така што малку поинакво име – како ID.Golf – би имало повеќе смисла.

Според инсајдерски извори, EV со брендот на Golf ќе биде долг околу 4.250 мм. Ако оваа проценка е точна, тоа би го направило подолго од Polo, но многу блиску до целосно електричниот ID.3 кој исто така добива фејслифт оваа година. За споредба, сегашниот VW Golf од осма генерација е долг 4.284 mm (168,7 инчи).

VW наводно одлучил да не ја користи ознаката GTX во идните EV возила со перформанси, заменувајќи ја со старата добра значка GTI. Во овој контекст, се шпекулира дека ID.Golf ќе добие варијанта на GTI. Концептот на претстојната џебна ракета на VW би можел да дебитира уште овој мај, на настанот Worthese GTI.

Почетното ниво на VW се очекува да вози на надградената архитектура MEB Plus, со батериски ќелии со литиум железо фосфат, еден електричен мотор (иако во иднина може да поддржува и двојни електрични мотори) и брзо полнење до 200 kW.
Претстојниот EV на VW ќе се произведува во фабриката Martorell во близина на Барселона, Шпанија, заедно со Cupra UrbanRebel и друг EV со слична големина од Skoda.

 

 

Следете не и на:

24AUTO NETWORK