Европејците желни да патуваат летово, и покрај војната во соседството

ОБЈАВЕНО НА:

За претстојната туристичка сезона и покажува дека 3 од 4 Европејци имаат намера да патуваат некаде надвор од нивниот роден град во следните шест месеци.

Војната во Украина, инфлацијата и пандемијата на КОВИД не ја намалија желбата на Европејците да патуваат низ континентот, покажува извештајот на Европската комисија за патувања (ETC). Студијата се концентрираше на плановите за претстојната туристичка сезона и покажува дека 3 од 4 Европејци имаат намера да патуваат некаде надвор од нивниот роден град во следните шест месеци.

Патувањето за одмор е цврсто вкоренето како модерна европска традиција. Не се засегнати ниту моделите на патување во однос на преференциите на дестинации, а медитеранските дестинации повторно се фаворизираат. Шпанија е најомилена дестинација меѓу Европејците кои патуваат во странство помеѓу април-септември 2022 година, а потоа следат Италија, Франција, Грција и Португалија.

Над половина (56%) од оние кои изразиле подготвеност да одат на патување ќе посетат друга европска земја, додека 31% ќе се одлучат за домашно патување. На сите анализирани пазари, испитаниците од Италија, Шпанија, Полска, ОК и Германија покажуваат најсилен оптимизам за патување (над 80 %).

Иако истражувањето беше спроведено во текот на првите недели од руската инвазија на Украина, расположението и однесувањето на Европејците за патување сè уште не се погодени од конфликтот. Имено, Полјаците, кои се соседи на Украина, одржуваат стабилно, натпросечно расположение за патување. Нивната планирана должина на престој и буџет остануваат конзистентни со податоците собрани во исто време минатата година.

Понатаму, интересот за источноевропските дестинации е непроменет, што го одразува ограниченото влијание на тековниот конфликт врз внатре-европските патувања досега.

Што се однесува до улогата на КОВИД-19, која доминираше и масовно влијаеше на дневните и празничните планови на Европејците во 2020 и 2021 година, се чини дека оваа година ќе зазема втор план.
Флексибилноста во политиките за откажување (14%) и слободата од ограничувања (13%) сега се главните фактори кои ја зголемуваат довербата на испитаниците во планирањето на нивното следно патување во Европа. Вакцинирањето за КОВИД-19 паѓа на третото место бидејќи повеќето Европејци веќе ја презедоа оваа мерка на претпазливост.

Следете не и на:

24AUTO NETWORK