Alfa Romeo планира да ја зголеми продажбата за четири пати

ОБЈАВЕНО НА:

Alfa Romeo планира да ја зголеми продажбата за четири пати во рок од пет години, благодарение на редовното лансирање на нови модели и зголемувањето на пазарот, изјави во вторникот за AFP нејзиниот шеф Жан-Филип Импарато.

До 2027 година, „се очекува продажбата на Alfa Romeo ширум светот да достигне 200.000 автомобили годишно“, во споредба со 55.000 во 2021 година и 63.000 во 2020 година, со што ќе се врати на нивото достигнато пред дваесет години, тврди Жан-Филип Импарато, кој од Peugeot дојде во Alfa Romeo нешто повеќе од една година.

Тој го изјави ова по посетата на историската фабрика на Alfa Romeo во близина на Неапол, каде што производството на најновиот додаток на брендот, хибридниот теренец Tonale, ќе започне во мај. Неговото производство на крајот би можело да достигне 40.000 или дури 70.000 единици годишно.

Tonale, исто така понуден како plug-in хибрид, е првиот нов модел на Alfa Romeo по Stelvio, претставен во 2017 година, кој заедно со Giulia ја сочинуваат целата гама на миланскиот производител.

Битен план до 2030 година, кој вклучува лансирање на нови модели, скок во квалитетот и напредната технологија, е изготвен со автомобилската групација Stellantis, матичната компанија на Alfa Romeo од спојувањето помеѓу Peugeot-Citroën (PSA) и Fiat Chrysler ( FCA) во јануари 2021 година.

По акумулираните загуби, брендот „повторно стана профитабилен на крајот на 2021 година и никогаш повеќе нема да изгуби пари“, вети нејзиниот нов шеф. Марката сега ќе може да смета на огнената моќ на Stellantis.

По Tonale, првиот електрифициран модел на познатата марка, уште еден хибриден теренец, покомпактен, би требало да го види светлото на денот во 2024 година, пред лансирањето на 100% електричен модел во 2025 година. 2027 година, целата опсегот би требало да стане целосно електричен.

Исто така, во план е и голем луксузен електричен SUV во сегментот Е кој би можел да се појави во рок од пет години, понуда наменета за Европа, САД, но и за Кина. Alfa Romeo ќе се обложува сè повеќе на врвот на гамата, што „на крајот би можело да сочинува две третини од продажбата, наспроти една третина во моментов“, прецизира менаџерот.

Следете не и на:

24AUTO NETWORK