Дебитираше Kia Picanto со агресивен изглед

ОБЈАВЕНО НА:

Третата генерација на Picanto беше претставена во 2017 година и доби дотерување во 2020 година. Овој пат, Kia е посериозен кога станува збор за ажурирањата на стилот, со тоа што Picanto го усвои стилскиот јазик „Opposites United“ на свој начин.

Врвот на вториот фејслифт е новиот преден дел со фарови во форма на Y (кои му даваат на автомобилот поагресивен и спортски изглед. Браникот е исто така нов со ревидирана решетка со хромиран „тигарски нос“ и црни сјајни лајсни и каросерија – елементи во боја.

Страничниот изглед е во голема мера пренесен, додека одзади Picanto добива нов пар LED светла кои сега се поврзани под задното стакло. Задниот браник е исто така ажуриран со поостри стилски знаци, вклучувајќи помали рефлектори на лажни отвори за воздух, поагресивен дифузор и недостаток на видливи издувни цевки.

Во типичен стил на Kia, можеме да го видиме само предводникот на GT-Line, но не и основниот модел, кој ќе прифати поедноставен дизајн на каросеријата. Основниот модел доаѓа стандардно со тркала од 14 инчи, наспроти GT-Line, кој добива четкани легури од 16 инчи.

Иако изгледа како мал „хот хеч“, фејслифтот на Picanto е всушност побавен од неговиот претходник, бидејќи турбо моторот 1.0 T-GDi со 99 КС е исфрлен од гамата. Ова е малку чудно бидејќи неодамна фејслифтираниот и механички поврзан Hyundai i10 ја задржува оваа опција.

Во Европа и Австралија, Picanto сега е достапен со избор од два атмосферски бензински единици – трицилиндричен 1.0 MPi или четирицилиндричен 1.2 MPi. И двете добија подобрени линии за рециркулација на издувните гасови, ладење на комората за согорување и оптимизиран тајминг на вентилите за довод, што резултираше со поголема ефикасност и помали емисии.

Kia не споменува бројки за моќност, но кај Hyundai i10, 1.0-литарскиот мотор развива 67 КС, а 1.2-литарскиот има 83 КС. Моќта се испраќа на предните тркала преку 5-брзински мануелен менувач. менувач или 5- брзински автоматизиран рачен менувач.

 

Следете не и на:

24AUTO NETWORK