Истражување: Plug-in хибридите создаваат проблем за климата

ОБЈАВЕНО НА:

Електромобилноста доживува пораст во Германија каде што сè повеќе и повеќе се продаваат електромобили. Бумот е во голема мера управуван и од хибридните возила. Проблемот по правило е при секојдневната работа тие го користат главно моторот со внатрешно согорување, поради што има емитување на зналително повеќе СО2 отколку што се сметаше претходно во пресметките на германските емисии на стаклени гасови пред 2030 година.

Ова е резултат од истражувањето на ifeu – Институт за енергетски и еколошки истражувања, Öko-Institut и „Транспорт и животна средна“ од име на Федералното министерство за животна средина на Германија.

„Нашите пресметки покажуваат дека со оглед на пазарните прогнози ќе има до 4,3 милиони тони дополнителни емисии на CO2 во 2030 година за транспортниот сектор од plug-in хибридите, доколку делот на чисто електрично возење остане толку низок, колку што е денес“, вели Рут Бланк од институтот Öko.

За да се погледне напред според претходните оценки целта за емисиите на CO2 во транспортниот сектор од 95 милиони тони СО2 за 2030 година ќе биде надминат со околу 30 милиони тони СО2. Причината за нискиот дел на електричните патувања во plug-in автомобилите со мотори со внатрешно согорување и електрични мотори е пред сè недостатокот на економски поттик за полнење и особено кај службените автомобили со често повисока дневна километража. На крајот на краиштата повеќе од три четвртини од хибридите на полнење сега се регистрирани како службени возила.

Покрај тоа понекогаш нема опции за полнење дома или на работното место. Како дополнување plug-in хибридите често имаат натпросечни енергетски побарувања (потрошувачка на гориво) поради својот дизајн, моторизација и тежина. Околу една третина од новорегистрираните plug-in хибриди се СУВ или офроуд возила.

Во многу случаи батеријата е недостапна за дневните километри во толку тешки возила. И кога возите брзо или напорно забрзувате, моторот со внатрешно согорување почнува дури и доколку батеријата е сè уште полна. Доколку возилата се полнат со електрична енергија произведена со мала содржина на СО2 процето, придвижувана и главно управувана во режим на електрично возење, емисиите на СО2 значително се намалуваат.

За хибриден приклучок со средна големина ќе има околу 130 грама емисии на СО2 на километар (г/км) во 2030 година додека просечната вредност на возниот пар што треба да се постигне е колу 60 г/км.

„Со сегашните рамногни услуги, понатамоѓниот раст на пазарот на plug-in хибридните превозни средства ги загрозува климатските цели на Германија во 2030 година во транспортниот сектор. Од аспект на животната средина итно треба да се преиспита промоцијата на бонусите за купување и даночните поволности“, коментира директорот на истражувањето од ifeu, Јулиус Јеренс.

 

Следете не и на:

24AUTO NETWORK