Децата ќе бидат главни во електричната револуција во авто индустријата

ОБЈАВЕНО НА:

Еколошки свесните деца влијаат врз одлуките на нивните родители за купување автомобил, покажува новото истражување нарачано од Peugeot во Велика Британија.

Студијата на Peugeot откри дека над половина од анкетираните деца ги повикуваат своите родители да бидат повеќе еколошки свесни, не само преку општо рециклирање и повторна употреба на домаќинства, туку и принудувајќи ги да купат електрифицирано возило.

Над две третини (67,8 проценти) од децата во студијата сметаат дека електричните и хибридните возила се добри за планетата. И, повеќе од половина од родителите во истражувањето потврдија дека нивните деца би сакале во иднина да купат или хибриден или електричен автомобил.

Студијата се состоеше од 1250 деца на возраст меѓу седум и 12 години, како и од нивните родители или старатели. Интересно, истражувањето исто така откри дека 72,2 проценти од децата се консултираат од нивните родители кога донесуваат големи одлуки за набавки, како што се автомобили или празници.

Дејвид Пил, директорot на Peugeot UK, изјави: „Одлично е да се види следната генерација на купувачи на автомобили толку заинтересирани за целосно електрични и плагин хибридни возила и да се знае дека тие го разбираат позитивното влијание на овие возила врз животната средина. Имајќи го ова предвид, навистина е позитивно да се види преку нашето истражување колку влијаат децата во одлуките за купување што ги донесуваат нивните родители “.

Peugeot претходно потврди дека ќе понуди електрифицирана верзија на секој автомобил во својата постава на модели до 2023 година.

Следете не и на:

24AUTO NETWORK