Volkswagen ID.1 ќе чини помалку од 20.000 евра

ОБЈАВЕНО НА:

Новиот EV ќе биде како духовен наследник на градскиот автомобил e-Up и треба да понуди слична комбинација на компактно пакување и основна технологија.

Според британските медиуми, Volkswagen работи на развој на електричен хечбек ID.1 кој треба да чини помалку од 20.000 евра, и ќе пристигне на пазарот во следните пет години како дел од обновените напори на автомобилските компании за производство на достапни електрични модели .

Користејќи ја новата електрична платформа на која ќе се засноваат слични модели од брендовите Cupra и Skoda, и ID.1 ќе се наоѓа во гамата под идната сериска верзија на неодамна прикажаниот концепт ID.2all, кој VW има намера да го продаде за околу 25.000 евра.

Главниот финансиски директор на групацијата Volkswagen, Арно Антлик, неодамна изјави дека верува оти компанијата може да испорачува електрични автомобили по оваа цена, наведувајќи го појавата на поевтини материјали за батерии и методи на производство.

„Засега, ние сме прилично уверени дека можеме да ја достигнеме таа цена“, рече тој. „Има многу иновации од техничката страна. Овој автомобил ќе ги има првите батериски ќелии од нашата фабрика во Валенсија. Дотогаш ќе имаме многу поголем волумен. „Исто така, видовме мало подобрување или олеснување на цената на суровините. Значи, од оваа перспектива, ние сме сосема уверени дека можеме да ја достигнеме целта од 25.000 евра и, во исто време, да имаме пристојна маржа“.

Деталите за архитектурата на новиот автомобил допрва треба да се откриваат, но тој ќе се разликува од платформата MEB Entry што ја споделуваат ID.2, Cupra Raval и компактниот кросовер на Skoda, а сите ќе се произведуваат во Шпанија од 2025 година.

Името на моделот допрва треба да се финализира. Сепак, шефот на брендот Томас Шефер, одби да ги отфрли имињата ID.1 или ID.Polo – иако рече дека употребата на класичните имиња на моделите ќе биде резервирана за вистинските „наследници“ на оригиналите. Тоа може да се утврди со тоа дали претстојните регулативи за Euro 7 го прават остварливо VW да ја развива следната генерација на Polo со мотор со внатрешно согорување.

ID.1 ќе биде возило фокусирано на градот, така што опсегот ќе биде помал проблем од многу електрични возила, што ќе овозможи релативно мала батерија.

Volkswagen разви литиум-железо-фосфатна батерија од 38 kWh за ID.2all и ова веројатно ќе биде највисокиот капацитет што се смета за новиот модел. Тој сепак потенцијално би обезбедил опсег од нешто помалку од 200 милји (околу 320 км), што ќе им конкурира на Mini Electric и електричниот Fiat 500.

Производството исто така ќе биде витален фактор за намалување на трошоците. Шефер навести дека моделот може да се произведува на пазари како што е Индија, каде што VW Group има производствен капацитет и каде што трошоците за производство се поевтини. Сепак, Шефер посочи дека ќе се нуди во Европа, а тарифните правила значат дека е можно локално производство.

 

Следете не и на:

24AUTO NETWORK