Новиот електричен MG 4 пристигнува со домет од 450 км.

ОБЈАВЕНО НА:

MG сериозно напаѓа во Европа, а сега најавува нов модел. Целосно електричниот член MG 4 како хечбек со нула емисии е во завршна фаза од тестирањата и тој претставува сериозна конкуренција поради намалени цени, за моделите како Volkswagen ID.3 и Nissan Leaf.

Неодамна промовиран со кинеска спецификација како MG Mulan, моделот наменет за Европа моментално е на последно тестирање за регионот и ја носи значката MG 4. Неговото пристигнување на европскиот пазар е потврдено за последниот квартал годинава и продажбата треба да започне на почетокот на 2023 година.

MG е веќе присутен и во регионов, од септември почнува со работа и MG во Македонија, но овој електричен модел веројатно малку ќе задоцни пред се поради недоволната инфраструктура кај нас, и немањето на државен потстрек за купување вакви автомобили. Но, затоа другите „нормални“ модели сигурно ќе бидат во понудата.

И покрај растечкото значење на теренците за производителите на автомобили, автомобилите со големина и облик на MG 4 остануваат многу популарни во Европа. Нагласувајќи го статусот на MG 4 како клучен играч во континуираниот целосно електричен напад на MG, тој е првиот модел на марката што се произведува на новата електрична платформа наречена Modular Scalable Platform, или MSP, која ќе ја формира основата на следната генерација на електрични MG модели.

Автомобилот првично беше обелоденет од кинески патентни слики. Со должина од 4.287 мм, ширина 1.836 мм и висок 1.506 мм, тоа е токму онаква големина што ја очекуваат купувачите од семејната класа на хечбек.

Изгледа сосема различно од кој било друг член на сегашната линија на MG, користејќи нов дизајнерски јазик. Релативно зашилениот преден дел е означен со тенки и остри LED светла, додека задниот дел се наоѓа под екранот LED лента за задни светла со целосна ширина. Извесна инспирација од SUV се наоѓа во поцврстата обвивка која се протега на дното на вратите, а горниот дел од капакот на отворот е крунисан со заден спојлер со поделен дизајн.

Внатре, големиот централен екран на допир го зазема местото на врвот на контролната табла. Компактна дигитална табла со инструменти се наоѓа зад мултифункционалниот волан со нов изглед, со две краци.

Од MG велат дека платформата MSP е клучна за да може да се создаде модел како MG 4. Ова е благодарение на пакувањето на двете опции за батерии – и двете со дебелина од само 110 мм. – под патничката кабина. Во комбинација со модуларноста на системот MSP – кој може да се користи кај автомобили и комбиња со меѓуоскино растојание од 2.650 мм. до 3.100 мм. – може да се опремат батерии со толку тенки батерии, кои се движат од 40 kWh до 150 kWh.

Во случајот на MG 4, се нудат две големини на батерии. Основен автомобил што користи батерија на подот од 51 kWh ќе овозможи опсег до 350 км. со целосно полнење, според WLTP сертификатот. Но, моделот со поголем досег со 64 kWh ќе овозможи 450 км. пред да треба да се приклучи. Еден електричен мотор развива 167 КС во основниот автомобил и 201 КС во моделот со 64 kWh, овозможувајќи 0-62 mph за помалку од осум секунди. Максималната брзина е ограничена на 159 км/ч.

 

Следете не и на:

24AUTO NETWORK