Jeep Avenger – првиот електричен „џип“ наменет за Европа 📷

ОБЈАВЕНО НА:

Антонела Бруно, директорка на Jeep Europe, очекува Avenger да стане најпродаваниот модел во европската гама до 2024 година

Jeep Avenger, првото целосно електрично сериско возило на брендот имаше премиера на саемот за автомобили во Париз. Малиот SUV кој е дизајниран за европскиот пазар се заснова на основата на Stellantis, доаѓа со електричен мотор поставен напред и опсег на WLTP од 400 км. Покрај EV варијантата, Avenger ќе биде достапен и со турбо бензински мотор.

Jeep веќе го покажа дизајнот на Avenger минатиот месец, но сега има и масивна галерија која го прикажува моделот од секој можен агол, заедно со внатрешни снимки и објавување на неговите спецификации.

Avenger е базиран на механичката платформа eCMP, исто како и Peugeot e-2008, Opel Moka-e и DS3 Crossback E-Tense, иако е најкомпактен од купот, со должина од 4.076 mm. Ова го прави за 154 mm пократок од Jeep Renegade и го позиционира како нов најмал модел во палетата на марката.

Надворешноста има класичен изглед на Jeep, со решетка со седум отвори, поделени LED светла, мускулести браници, трапезоидни лакови на тркалата, LED графика во облик на X на задните светла, лизгачки плочи во алуминиумски стил и голема доза пластична обвивка на браниците. и странични прагови.

Од Jeep велат дека облогата од 360 степени и заштитените фарови нудат заштита од удари со мала брзина, што е најзастапено во Европа. Дополнително, алуминиумските тркала имаат дијаметар од 18 инчи, со што се подобруваат пропорциите, а покривот е достапен во црна боја за третман со дуо-тонови.

Jeep Avenger

Внатре, дизајнот е едноставен со хоризонтална контролна табла во боја на каросеријата, дигитален кокпит и повеќе прегради за складирање со вкупен капацитет од 34 литри во предниот ред во комбинација со багажник од 380 литри. . 10,25-инчниот слободно стоечки екран на допир ја вклучува најновата инфозабава Uconnect која е компатибилна со безжичната Apple CarPlay и Android Auto компатибилност, во комбинација со 7-инчен или 10,25-инчен дигитален табла со инструменти.

Опремата вклучува и автоматска климатизација, автоматски фарови, сензори за паркирање од 360 степени и камера за заден поглед со „поглед на дрон“. Во однос на ADAS, Avenger е способен за автономија на ниво 2, благодарение на функциите како што се Traffic Jam Assist, Blind Spot Monitoring, Adaptive Cruise Control, Lane Centering и Active Park Assist.

Тој е опремен со електричен мотор од 400 волти поставен напред кој произведува 156 КС (115 kW) и 260 Nm вртежен момент. Овие бројки практично се копирани од многу други електрични возила во палетата на Stellantis, но Jeep вели дека втората генерација на електричниот мотор е исто така првиот што ќе биде лансиран од Emotors – заедничко вложување помеѓу Stellantis и Nidec Leroy-Somer Holding.

Енергијата се складира во батерија со капацитет од 54 kWh, која е поставена под предните и задните седишта и централниот тунел.

Jeep тврди дека опсегот на возење со WLTP е 400 km, во комбиниран циклус, до 550 km во градскиот циклус каде што ЕВ се најефикасни. Со помош на брз полнач од 100 kW, батеријата може да се наполни од 20-80% за 24 минути или да додаде 30 km автономија за само три минути. Кога е приклучен во обичен ѕиден штекер со помош на кабел од 11 kW, целосното полнење трае 5,5 часа.

 

Следете не и на:

24AUTO NETWORK