Какви навики имаат мажите и жените кога купуваат автомобил

ОБЈАВЕНО НА:

Анкетата на онлајн порталот откри неколку интересни факти кои се изненадување. Познатите изјави.„Мажите сакаат големи автомобили со моќни мотори, а жените не можат да паркираат!“ се клише, но анкетата го докажува спротивното.

Порталот за споредба на автомобили carwow.de го искористи Меѓународниот ден на жената како повод да спроведе онлајн анкета на над 2.000 лица за
преференциите и факторите за одлучување на соодветниот пол при купување автомобили. Резултатот дефинитивно ги отфрла застарените стереотипи.

Една третина од мажите во одлуката за купување ставаат главно практични аспекти како што е компактната форма потребна за возење во град. Прашањето за практичноста е помалку важно за жените. Само една од десет жени размислува за практичност кога донесува одлука за купување автомобил.

Меѓутоа, во некои точки студијата ги потврдува клишеата. Повеќе од половина од мажите посветуваат посебно внимание на волуменот на моторот кога купуваат автомобил и бараат брзина. Сепак, техничката компонента не е табу тема за жените купувачи. За повеќе од една третина од жените, факторот на техничка моќ е исто толку важен и одлучувачки.

ЗА ЖЕНИТЕ ВАЖЕН Е ИЗГЛЕДОТ
Кога станува збор за изгледот, од друга страна, жените победуваат. 37 отсто од купувачите својата одлука ја засноваат на естетските аспекти како што се дизајнот, бојата и стилските детали, меѓу другото. Изгледот и естетските додатоци на автомобилот исто така не се неважни за мажите, туку само за 28 проценти во споредба.

Во споредба со мажите, жените претпочитаат почести консултации лице в лице во процесот на истражување и продажба. Сепак, тука има сличности – и за мажите и за жените, темелното истражување и совети претходат на одлуката за купување.
Да се ​​осигурате дека сте целосно информирани кога ја донесувате таа голема одлука е важно и за двајцата (65 проценти од мажите и 48 проценти од жените) како нивна примарна мотивација.

НА МАЖИТЕ ИМ ТРЕБА ПОВЕЌЕ ВРЕМЕ
Сепак, бројките нагласуваат дека мажите се поскептични за купување и им треба повеќе време за конечно да донесат одлука за плаќање. За 29 проценти од жените, факторите на време и големиот број понуди претставуваат значаен праг во процесот на донесување одлуки. Мажите, од друга страна, се чини дека можат свесно да си дозволат повеќе време за процесот на одлучување и купување.

Разлики има и во начинот на кој е претставен автомобилот од соништата. Во дигиталната ера, интернет порталите за истражување и споредба се покажаа како неопходни и за мажите и за жените. Сепак, жените имаат поголема веројатност да присуствуваат на сесија за советување релативно почесто во застапништвото. Нешто повеќе од една од десет жени би донела одлука за купување без да се потпира на интернет истражување, додека само седум проценти од мажите одбиваат совети преку Интернет.

СИТЕ САКААТ ФЕР ЦЕНА
Колку и да се разминуваат патиштата до конечната одлука за купување, на крајот тие јасно се спојуваат на заеднички пат.
Покрај брзата и удобна обработка (34 проценти од жените и 28 проценти од мажите), истражувањето ги рангираше фер цените како апсолутен лидер кога станува збор за очекувањата на давателите на услуги.
Во време на инфлација и раст на трошоците, ова е одлучувачкиот аргумент за купување и за двата пола, со повеќе од 80 проценти.

Следете не и на:

24AUTO NETWORK