Следните Passat, Tiguan и T-Roc ќе бидат последните VW модели со мотори со внатрешно согорување

ОБЈАВЕНО НА:

Се чини дека крајот на една ера е поблиску отколку што очекуваат повеќето луѓе. Во опширно интервју за Automobilwoche, извршниот директор на компанијата Томас Шефер ги сподели идните планови на брендот со седиште во Волфсбург и, поконкретно, автомобилите со мотои со внатрешно согорување кои ќе бидат лансирани на пазарот.

Во моментов се планира да има точно три модели кои ќе се појават на пазарот до 2025 година и ќе останат до 2030 година кога стапува на сила забраната за производство на возила со вакви мотори.

Веќе оваа година веројатно ќе го видиме новиот Passat и неговата последна генерација со бензински и дизел мотори. Подоцна оваа година или почетокот на следната ќе ја видиме новата генерација на Tiguan, која исто така ќе ни претстави слична ситуација, а во 2025 година ќе го видиме и последниот нов автомобил со мотор со внатрешно согорување од Volkswagen, поточно втората генерација на T-Roc. Тие ќе бидат на пазарот во Европа до 2030 година.

Исто така Шефер сподели и информации за моделот Golf. Деветтата генерација на Golf ќе има алтернативен погон, можеби само електричен. Следната година ќе има фејслифт од осмата генерација, што VW го опишува како „важна надградба на производот“ што ќе го задржи автомобилот релевантен барем уште неколку години.

Сепак, постои надеж дека Volkswagen ќе развие нов модел доколку работите се променат во 2026 или 2027 година, но веројатноста за тоа е исклучително мала. Во моментов не се планирани такви чекори.

Шефер вели дека не се планирани бензински или дизел мотори за вистински новиот ID. Golf кој пристигнува околу 2028 година. Тоа ќе биде само за EV и ќе биде направен на SSP платформата на VW во развој за електрични автомобили.

Шефер го посочи неодамна откриениот концепт ID.2all како показател за тоа каде се движи дизајнот на VW. Тој сугерираше дека автомобилите како ID.3 се создадени во време кога „луѓето сакаа да бидат различни и повторно да го измислуваат Volkswagen, признавајќи дека стратегијата има смисла кога компанијата се обидуваше да им олесни на клиентите да разликуваат електрична енергија и ICE модели (со мотори со внатрешно согорување). Но, сега VW и неговиот нов шеф за дизајн, Андреас Минд, планираат враќање на чистите линии и висококвалитетните ентериери по кои фирмата претходно беше позната.

 

Следете не и на:

24AUTO NETWORK