Германците бараат промена на Еуро 7 стандардите

ОБЈАВЕНО НА:

Германското здружение на автомобилската индустрија (VDA) дава предлози за подобрување на контроверзниот стандард Еуро 7. Според VDA, сегашниот предлог на Европската комисија поставува и нереални временски хоризонти за производителите на автомобили.

Тие нема да имаат доволно време за развој на нови мотори и издувни системи пред почетокот на одобрувањето за сите возила до планираниот датум за имплементација јули 2025 година.

„Клучно е понатамошниот развој на стандардот за емисии да се заснова на чувство на пропорција и изводливост, а истовремено да се постигне високо ниво на ефикасност“. рече претседателката на VDA, Хилдегард Милер – „За жал, тоа експлицитно не е случај во сегашниот проект“.

Лесните комерцијални возила се изложени на значително построги гранични вредности, гранични услови за тестирање и методи на мерење. Ова особено се однесува на лесните комерцијални возила од класата на комбиња, кои се под влијание на многу построги гранични вредности.

Проектот Еуро 7 е технолошки тежок за спроведување за тешки комерцијални возила и големи автобуси – особено за границата PN (број на честички) во врска со екстремно ниските гранични вредности на NOx (азотни оксиди и N2O). Во однос на неговите барања, проектот јасно ги надминува другите меѓународни законодавства (на пр. САД или Кина).

Предложениот документ VDA ги вклучува следните пет точки:

1. Изводливоста, транспарентноста и чувството за пропорција со трошоците и придобивките од регулативата треба да бидат важни. Фокусот треба да биде на конкретно подобрување на воздухот и овозможување изводливост наместо да се поставуваат претерани барања.

2. VDA е посветена на обезбедување развој и производство на погонски единици во Европа преку меѓународна хармонизација на законодавството за емисии. Ако Европа оди сама, постои ризик развојот и производството да мигрираат во други региони во светот – а со тоа и губење на работни места и просперитет.

3. Високата инвестиција потребна за тековната примена на стандардот Еуро 7 води до значително повисоки цени – и на крајот до претпазливо купување. Тоа пак значи побавно обновување на флотите. На едноставен јазик: постарите возила со повисоки емисии ќе останат на патот подолго.

4. VDA бара репрезентативни гранични услови за тестирање. Факт е дека со заострување на тековно планираните гранични услови, и без исклучок на злоупотреба, дозволени се тест маневри кои се случуваат исклучително ретко во секојдневниот живот, но имаат силно влијание врз инсталираната технологија за дотерување на издувните гасови. Затоа, VDA се залага за подобрување на ефикасноста на последователниот третман на издувните гасови без да се фокусира на екстремни ситуации. Во нормална работа, на пример, загадувачите може да се намалат значително повеќе отколку што предвидува сегашниот нацрт на Еуро 7.

5. Здружението, исто така, е посветено да ги раздвои датумите на пуштање на пазарот за да обезбеди доследно производство со соодветна сигурност на вработувањето и достапност на широк спектар на возила за потрошувачите. Ова осигурува дека производителите ќе ги фокусираат своите трошоци на важни проекти за одржлива трансформација кон погонска електрификација и климатско неутрална мобилност и дека може да се спроведат неопходните процедури за одобрување од државата.

 

Следете не и на:

24AUTO NETWORK