Дебито на Mazda CX-80 во Европа е потврдено за крајот на 2023

ОБЈАВЕНО НА:

По лансирањето на CX-60 минатата година во Европа и неодамна претставениот CX-90 во САД, Mazda ќе ги удвои своите понуди за теренци со погон на задните тркала подоцна во 2023 година. Веќе се знае дека CX-70 ќе биде претставен во следните месеци како верзија со два реда на CX-90 во Северна Америка. Покрај тоа, шефот на компанијата во Европа сега изјави за Automotive News Europe дека CX-80 е на пат да се појави кон крајот на оваа година.

На прашањето од медиумот дали CX-80 треба да има премиера оваа година, Мартијн тен Бринк изјави: „Да, ќе го видиме до крајот на годината“.

Тој се воздржал од навлегување во детали за моделот, но во суштина тоа ќе биде поголема верзија со три реда на CX-60. Со други зборови, очекувајте нешто по линијата на европската верзија на новиот CX-90, но со потесно тело.

Новиот модел нема да се продава исклучиво на Стариот континент бидејќи Mazda има намера да го лансира возилото и дома во Јапонија и на други пазари.

CX-80 со седум седишта треба да се протега над 4.740 милиметри колку што е должина на CX-60. За да се смести трет ред, меѓуоскиното растојание ќе биде подолго од 2.870 mm. Тој исто така ќе вози на новата платформа на Mazda базирана на RWD со шест бензински и дизел мотори, како и приклучен хибриден погон. На некои пазари, CX-60 се продава и со мотори со четири цилиндри, но останува да се види дали поголемиот SUV ќе добие моќност со четири цилиндри.

За време на истото интервју за ANE, Мартијн тен Бринк потврди дека CX-3 се прекинува во Европа. Повеќе не можете да го нарачате субкомпактниот кросовер, но остануваат ограничени залихи. За европскиот регион се очекува CX-5 да остане најпродаваниот модел во 2023 година, потпомогнат од новата блага хибридна бензинска верзија.

До крајот на деценијата, Mazda проценува дека 40 до 70 отсто од годишната продажба ќе биде претставена со електрични модели. Тоа е амбициозна цел со оглед на тоа што MX-30 во моментов е негов единствен EV.

Следете не и на:

24AUTO NETWORK