Dacia ќе продолжи да развива мотори со внатрешно согорување

ОБЈАВЕНО НА:

Денис Левот, извршен директор на Dacia, на саемот за автомобили во Париз најави продолжување на развојот на мотори со внатрешно согорување, но исто така навести дека следната генерација на моделот Sandero ќе има конвенционален погон.

И додека повеќето европски производители се тркаат на полето на електрификацијата, романската марка не брза премногу и сака да користи мотори со внатрешно согорување до последен момент.

Зборувајќи за медиумите за време на саемот за автомобили во Париз, Денис Левот изјави дека компанијата нема да се занимава со целосно електрична гама до 2030 година, во Европа или на глобално ниво, бидејќи тоа ќе ја загрози позицијата на Dacia како една од најприфатливите брендови на пазарот.

Според него, Dacia ќе го електрифицира својот опсег што е можно поевтино и поефикасно, користејќи ги ресурсите на Renault Group, односно технологијата и платформите што француската компанија ќе ги развие за своите електрични автомобили. На овој начин сакаат да заштедат значителна сума пари за развој на електрични возила, но тие пари ќе ги искористат за развој на мотори со внатрешно согорување. Како што тврди Левот, Dacia ќе стане „шампион на мотори со внатрешно согорување со низок јаглерод“.

Главниот човек на романската компанија го наведе нивното искуство со употребата на течен нафтен гас во нивните возила како добар пример за еколошки прифатливо решение и рече дека ќе продолжат со развојот на мотори со внатрешно согорување, и тоа во рамките на компанијата.

„Сандеро ќе има две генерации до 2035 година, што е законско ограничување за крајот на продажбата на возила со мотори со внатрешно согорување“, додаде Левот, навестувајќи дека следната генерација на Sandero (или сличен хечбек од Б-сегментот) би можело да се воведе во 2028 или 2029 година и со мотор со внатрешно согорување.

Исто така, се очекува дека новите Duster (пристигнуваат во 2024 година) и Bigster (2025) ќе бидат понудени и со бензински мотори, а можеби и со дизел мотори.

Сепак, фактот дека Dacia мора да ги следи пазарните трендови покажува и моделот Jogger во хибридното издание кое штотуку беше претставено во Париз. Романската компанија ги искористи предностите на хибридните енергетски единици на Renault, но главниот човек на Dacia сè уште тврди дека нивниот фокус е да понудат единици за напојување со течен нафтен гас.

Следете не и на:

24AUTO NETWORK