Toyota Hilux доаѓа во Европа со повеќе сила и подобрен комфорт

ОБЈАВЕНО НА:

Новата Toyota Hilux пристигнува во салоните ширум Европа а јапонскиот производител ја објави целосна галерија и сите детали за својот најнов пикап.

Надворешноста на новиот Hilux е освежена со нова предна маска и браник, како и нови LED фарови и задни светла и нови дизајни на тркалата. Внатре ќе најдете 8-инчен инфо-забавен систем со Apple CarPlay и Android Auto како стандард, заедно со пообемна листа на опрема од кога било.

Врв на ажурираниот Toyota Hilux е новиот помоќен 2,8-литарски четирицилиндричен дизелски мотор, кој произведува сила од 201 КС и вртежен момент од 500 Nm помеѓу 1.600 и 2.800 врт / мин. Новиот мотор е достапен и со рачен и со автоматски менувач со шест брзини и погон на четири тркала како стандард. Сепак, моделите опремени со рачен менувач имаат максимален вртежен момент ограничен на 420 Nm.

Другиот мотор во ажурираната палета на Toyota Hilux е 2,4-литарскиот четирицилиндричен дизел, кој произведува сила од 148 КС и вртежен момент од 400 Nm помеѓу 1.600 и 2.000 вртежи во минута. Двата мотори секако се во согласност со Euro 6d.

Toyota Hilux 2020

Надворешноста на новиот Hilux е освежена со нова предна маска и браник, како и нови LED фарови и задни светла и нови дизајни на тркала за избор. Внатре и ќе најдете 8-инчен инфо-забавен систем со Apple CarPlay и Android Auto како стандард, заедно со пообемна листа на опрема од кога било.

Новиот Hilux Invincible има по груб надворешен стил, со дополнителна лизгачка плоча, ексклузивни рамки на светлата за магла, предни и задни над браници и многу повеќе. Покрај тоа, Toyota ја ревидираше суспензијата на новиот Hilux со цел да се подобри удобноста на патот; редизајнирани се задните пружини, заедно со нови чаури, за да се обезбеди спокојно возење, покрај додадените амортизери наоколу. Новата Toyota Hilux добива и серво управувач со променлив однос за подобра реакција и чувство, како и подобра ефикасност на горивото.

Моделите опремени со систем за погон на четири тркала, исто така, добиваат нова електронска функција што симулира механички диференцијал со ограничено затварање во режим 2WD за подобрено влечење. Промените вклучуваат помала брзина на моторот во мирување и повратен одговор на забрзувањето за поголема контрола и ажуриран систем VSC. Сите модели на Hilux Double-Cab доаѓаат со клиренс од 310 mm, агли на пристап и поаѓање од 29, односно 26 степени, и можност за газење до длабочина од 700 mm.

Тојота исто така нуди повеќе од 300 додатоци за новиот Hilux и избор на 10 капаци за товарниот дел што им овозможува на клиентите дополнително да го прилагодат својот нов пикап.

 

Следете не и на:

24AUTO NETWORK