Toyota, Mazda и Subaru заеднички ќе развиваат мотори со внатрешно согорување

ОБЈАВЕНО НА:

Toyota, Mazda и Subaru одржаа заедничка конференција во Јапонија, на која разговараа за новиот мотор со внатрешно согорување. Овие три јапонски производители се здружуваат за да го забрзаат развојот и да ги намалат трошоците. Новите мотори ќе бидат компатибилни со јаглеродно неутрални горива.

Трите компании појаснија дека остануваат ривали на пазарот, и покрај тоа што ги здружија силите за да развијат погонски агрегати со штедливост. Бидејќи новите мотори ќе бидат помали, јапонската тројка вели дека идните модели ќе имаат пониски капи за подобрена аеродинамика. Во исто време, овие промени ќе им дадат поголема слобода на дизајнерите.

Она што е интересно е дека триото ќе работи на мотори кои ќе ги претставуваат брендовите, а не на заеднички мотор што ќе го користат сите. Поентата е дека новите енергетски единици ќе бидат компатибилни со неколку јаглеродно неутрални горива: течен водород, биогориво и синтетичко гориво.

Mazda претстави единечни и двојни ротори за употреба во електрични автомобили. Како што веќе видовме во концептот за спортски автомобил MX-30 и Iconic SP, ротациониот мотор служи како генератор што ја полни батеријата. Значи, нема механичка врска со тркалата. Индикативно е тоа што Mazda вели дека Wankel „во моментов се користи како генератор“, што може да се толкува како сигнал дека тоа може да се промени во иднина.

Toyota претстави тандем од линиски четирицилиндричен: единица од 1,5 литри што ја покажа одделно и во прототип, како и поголема единица од 2,0 литри. Компанијата не откри многу детали за нив, освен што спомена дека и двете имаат „висока излезна моќност и висока термичка ефикасност“.

Што се однесува до Subaru, тој претстави нова генерација хибриден систем, кој го инсталираше во камуфлиран прототип Crosstrek. Комбинира 2,0-литарски боксер мотор, електричен мотор од 12,3 kW и мала литиум-јонска батерија.

 

Следете не и на:
[Fancy_Facebook_Comments]

24AUTO NETWORK