Кинеските електрични возила се сè попопуларни поради нивните ниски цени и атрактивни карактеристики

ОБЈАВЕНО НА:

СУМ моделот на батерии од кинеската компанија BID Auto е еден од бранот кинески извозни електрични автомобили кои почнуваат жестоко да се натпреваруваат со западните и јапонските брендови на нивните пазари. Електричните возила во Кина носат технологија што брзо се развива и ниски цени, за кои главниот финансиски директор на Tesla Inc. вели дека се „застрашувачки“ за американската компанија.

СУМ моделот ATTO 3 на BYD, кој беше пуштен во продажба на 31 јануари, има многу корисни карактеристики и атрактивна цена од 33.000 долари – околу една четвртина помалку од сличен модел на Tesla.

Други амбициозни кинески извозници на ЕВ се NIO, Zeekr од Geely Group и производителот на СУВ модели, Ora од Great Wall Motors.

Некои се натпреваруваат по цена, други ги нагласуваат перформансите и карактеристиките, вршејќи притисок врз западните и јапонските премиум брендови.

Кинеската NIO Inc., која ги убеди домашните купувачи да платат цени на ниво на Tesla до 80.000 долари, вели дека нејзиниот најнов SUV исто така ќе се продава во Европа оваа година. Моделот ES6 може да се пофали со гласовни контроли и досег од 610 километри без полнење на батериите.

„Многу сме уверени дека ES6 ќе се натпреварува на пазарот на премиум теренци“, рече основачот и извршен директор на NIO, Вилијам Ли во интервјуто на саемот за автомобили во Шангај.

Продажбата на возила на батерии и бензинско-електрични хибриди во Кина се зголеми речиси двојно минатата година на 6,9 милиони возила, околу половина од вкупниот број на такви возила продадени ширум светот.

Овој пораст на производството е поддржан со мултимилионски субвенции од владејачката Комунистичка партија, која се обидува да ја направи Кина креатор на чиста енергија и други технологии. Ова ги загрижува американските и европските лидери кои ја гледаат Кина како стратешки и индустриски конкурент.

Кинеските брендови се „сериозна конкуренција“, вели Дејвид Ли, аналитичар во GlobalData.

Тие имаат „поконкурентна технологија за батерии“ и можат „да направат подобар бизнис на големо“, рече Ли.

BID Auto, во сопственост на производителот на батерии BID Co., беше пред Tesla во 2022 година по вкупна продажба со 1,9 милиони возила. Половина беа бензинско-електрични хибриди, додека возниот парк на Tesla е исклучиво електрична.

„Ние многу ги почитуваме автомобилските компании во Кина“, рече извршниот директор на Tesla, Илон Маск, во разговор со финансиските аналитичари на 25 јануари. – Работат најтешко и најпаметно.

Кинеските марки развиваат електрични возила чија цена започнува од 14.500 долари за мал теренец со автономија од 400 километри без полнење на батериите Кинезите се страшни, изјави финансискиот директор на Tesla, Захари Кирхорн.

Кинеските брендови на електрични возила ги комбинираат истражувачките и дизајнерските центри во САД и Европа со фабриките во Кина.

Zeekr на Geely планира да лансира целосно електричен седан и SUV оваа година во Холандија и Шведска. Неговата империја – „мини-Обединети нации“ од кинески и европски дизајнери се наоѓа во Гетеборг, Шведска, веднаш до Volvo, другиот бренд на Geely, додека фабриките се во Кина.

„Нашата амбиција е да бидеме клучен играч во електрифицираната мобилност во Европа оваа деценија“, рече извршниот директор на Zeekra, Спирос Фотинос, ветеран на Toyota и нејзиниот луксузен бренд Lexus. Со „јасна глобална амбиција“, рече тој, „ние ги разгледуваме можностите и вистинскиот тајминг за другите пазари“.

Следете не и на:

24AUTO NETWORK