Шефот на VW предупредува: Европа ја губи конкурентноста поради трошоците за енергија

ОБЈАВЕНО НА:

Томас Шафер, шефот на Volkswagen Passenger Cars верува дека производството на батериски ќелии во Европа би можело да стане неостварливо доколку цените на енергијата не се контролираат.

Во долгата објава споделена на LinkedIn, Томас Шафер, главниот извршен директор на Volkswagen Passenger Cars предупреди дека Германија и Европската унија брзо ја губат привлечноста и конкурентноста во споредба со оние како САД, Канада, Кина, Југоисточна Азија и регионите низ Северна Африка.

„Европа не е конкурентна по цена во многу области“, напиша Шефер. „Особено кога станува збор за трошоците за струја и гас, сè повеќе губиме. Ако не успееме брзо и сигурно да ги намалиме цените на енергијата во Германија и Европа, инвестициите во енергетско интензивно производство или во нови фабрики за ќелии за батерии во Германија и ЕУ ќе бидат практично невозможни. Создавањето вредност во оваа област ќе се случи на друго место“.

Шефер го искористи примерот на Законот за намалување на инфлацијата на САД, истакнувајќи дека тој нуди „многу атрактивни стимулации на компаниите за инвестиции во нови погони и производство“. За споредба, тој вели дека „се почитуваат застарените и бирократски правила за државен воздух“ низ Европската унија.

„Немаме време за губење“, додаде тој. „На ЕУ итно ѝ се потребни нови инструменти за да се избегне притаен деиндустријализација и да се задржи Европа привлечна како локација за идните технологии и работни места!

Volkswagen има намера да има шест фабрики за батерии кои работат во Европа до 2030 година преку својата компанија за батерии PowerCo. Компанијата се проби во својата основна фабрика во Германија во јули и потпиша заедничко вложување од 3 милијарди евра (3,1 милијарди долари) со Umicore за производство на катодни материјали. Други фабрики за батерии основани од VW ќе вклучуваат две во Шведска, трета во Франција, Шпанија или Португалија која ќе биде отворена во 2026 година и една во Полска, Словачка или Чешка која ќе биде отворена во 2027 година.

Производителот на автомобили не само што прави значајни фабрички инвестиции во Европа, туку ќе инвестира и 400 милиони евра (477 милиони долари) до 2025 година за да ја прошири инфраструктурата за полнење ЕВ низ целиот континент. На крајот се надева дека ќе произведе 26 милиони целосно електрични возила до 2030 година.

 

Следете не и на:

24AUTO NETWORK