Редизајн на Golf – помалку шминкање а повеќе технологија

ОБЈАВЕНО НА:

По четири години од постоење на актуелната седма генерација на Golf, доаѓа време за освежување, и сега повеќе се одело на повеќе вклучување на нова технологија и системи за помош на возачот, отколку надворешно шминкање.

Традиционално кога се работи за моделот Golf, од Volkswagen знаат дека големите промени не секогаш се прифаќаат од купувачите, па затоа секоја нова генерација е всушност еволуција, отколку револуција.

Денеска од компанијата беа објавени и фотографиите и видео на редизјанот на седмата генерација, од каде се забележува дека визуелните промени во однос на сегашната верзија и не се големи.

По четири години од постоење на актуелната седма генерација на Golf, сега повеќе се одело на повеќе вклучување на нова технологија и системи за помош на возачот, отколку надворешно шминкање.

2017-vwgolf-01

Најголемите промени ги има во гамата на мотори, пред се тука е новиот 1,5 литарски TSI Evo бензински со 150 КС и 25 Нм вртежен момент. Моторот располага со систем за декативација на цилиндрите, а потрошувачката е 4,9 литри на 100 км. додека емисијата на ЦО2 е 110 г/км. Неговата BlueMotion верзија со 130 КС и 200 Нм. има потрошувачка од 4,6 литри, а емисијата на ЦО2 е 104 г/км.

2017-vwgolf-09

Промените што сега ги има кај моделот, пред се оние надворешните се однесуваат на обновени браници, хромирана лајсна на долниот дел н апредната решетка, дотерани ЛЕД светла, целосно ЛЕД задни светла, нов дизајн на тркалата и издувната цевка, а истовремено ќе може да се избере и меѓу неколку нови бои за каросеријата.
Измени има и во внатрешноста, во однос на 12,3 инчниот дигитален кокпит кој сепак е како опција при нарачката, и Discover Pro инфотеинмент систем со 9,2 инчен тач скрин екран, и контрола на гестикулациите. Новиот Golf може да се нарача со Traffic Jam Assist функција што овозможува и полуавтоматско возење, а тука се и ACC (адаптивниот круз контрол), Emergency Assist систем, и Trailer Assist систем.

Има подобрувања во суспензијата, подобрени возни својства и унапред комфорт.
Покрај 1,5 литарскиот TSI Evo бензински мотор, засилена е и верзијата на Golf GTI, па сега основната верзија наместо 220 КС или 230 КС, додека GTI Performance варијантата развива 245 КС. Има и потполно нов седумстепен менувач со двојно квачило што треба да го замени сегашниот шестстепен DSG.

2017-vwgolf-24
Во понудата останува и хибридниот GTE, додека унаппредената верзија на елкетричниот e-Golf ќе биде претставена на претстојниот саем на автомобили во Лос Анџелес.

Нарачките за новиот Golf во Германија ќе се примаат уште од крајот на овој месец, а кај дилерите испораките се најавени за февруари и март следната година.
Цената на основната верзија со 1,2 литарски бензински мотор со 85 КС и мануелен петстепен менувач на германскиот пазар ќе чини 17.850 евра, исто како и сегашниот модел.

ВИДЕО

 

Следете не и на:

24AUTO NETWORK