Новиот Audi A8 – Иднината на луксузната класа

ОБЈАВЕНО НА:

Денес е местото каде што почнува иднината во луксузната класа: Вака Audi го најави новиот А8 на светско деби на Самитот на Audi во Барселона. Во својата четврта генерација, знаменосецот на компанијата повторно го претставува репер за Vorsprung durch Technik – со нов дизајнерски јазик, иновативен концепт на екранот на допир и систематски електрифициран погон. Audi A8 е исто така првиот сериски автомобил во светот кој е развиен за високо автоматизирано возење. Од 2018 година, Ауди постепено ќе ги преземе пилотираните функции за возење, како што е пилот за паркирање, пилот за гаража и пилот за во сообраќаен метеж.

Audi A8 е стилски дефинирање – тоа сигнализира осветување на новата ера на дизајн за целиот бренд. Предниот крај со широката, исправена решетка и мускулно тело ја симболизираат спортската елеганција, софистицираност и прогресивен статус. Новиот A8 го покажува она што беше ветено со студијата за дизајнот на Audi prologue. Луксузниот седан поседува моќно присуство – било во верзијата со 5,17 метри или A8 L, која има подолг меѓуоскино растојание од 13 сантиметри.

Моделот го покажува својот идентитет и дење и ноќе, потпирајќи се на впечатливите HD Matrix LED фарови со Audi ласерско осветлување и LED светлосниот појас комбиниран со задните светла на OLED технологијата. Овие произведуваат уникатни светлосни анимации додека возачот се приближува и го напушта автомобилот.

Внатрешноста е зголемена во однос на досегашниот модел. Опсегот на опремата и материјалите е обемна, со секој детаљ кој извонредно го истакнува квалитетот – од перфорацијата во тапацирот на седиштата до електрично отворените и затворени ролетни на отвори за проветрување.

Опционалното седење за релаксација во A8 L доаѓа со четири различни опции за прилагодување и потпирач за нозе. Во ова седиште, патникот може да ги загрее и масира стапалата на нозете на единица со повеќе поставувања вградени во задниот дел на предното седиште.
Задните патници, исто така, можат да контролираат низа функции, како што се амбиентално осветлување, новите HD Matrix читални светла и масажа на седиштата, плус приватни телефонски повици преку посебна оперативна единица.

Внатрешната архитектура е јасна и со строго хоризонтална ориентација. Audi ги пренесува стандардите за висок квалитет во дигиталната ера со радикално нов оперативен концепт. Тоа го отстранува познатото ротирачко копче и допир на моделот претходник. Таблата со инструменти во голема мера е со копчиња и прекинувачи. Во центарот е 10,1-инчен екран на допир кој, кога е исклучен, речиси невидливо се вклопува во високо-сјајниот црно опкружувачки звук благодарение на црниот панел.

Корисничкиот интерфејс се појавува штом автомобилот се отвори. Возачот го контролира инфозабавниот систем со контрола на прстот на големиот екран. Тие можат да го користат вториот екран на допир на централната тунелна конзола за да пристапат до функциите за климатизација и удобност, како и да внесуваат текст влезови. Кога возачот активира функција на горниот или долниот екран, тие слушнат и почувствуваат кликање по пат на потврда. На ист начин реагираат копчињата за изглед од стакло.

На A8, исто така, може да се вклучат во интелигентни разговор. Возачот може да активира низа функции во автомобилот користејќи нова, природна форма на гласовна контрола. Информациите за дестинациите и медиумите се достапни или можат да се испорачаат од облакот со LTE брзина. Широкиот опсег на Audi connect, исто така, вклучува препознавање на сообраќајни знаци и информации за опасностите – иновативни сервиси за автомобили-до-X кои се потпираат на интелигенцијата на флотата на Audi.

Новиот A8 е првиот сериски автомобил кој е развиен специјално за високо автоматизирано возење. Пилот на сообраќајниот метеж на Audi AI за возење се движи во сообраќај со брзина до 60 км/ч. на автопати и автопати каде што физичката бариера ги дели двете коловози. Системот се активира со помош на копчето AI на централната конзола.
Пилот на сообраќајниот метеж управува со стартување, забрзување, управување и сопирање. Возачот повеќе не мора постојано да го следи возилото. Тие можат постојано да ги тргнат рацете од воланот и, во зависност од националните закони, да се фокусираат на друга активност што е поддржана од автомобилот, како што е гледањето на телевизискиот систем. Штом системот ќе ги достигне своите граници, го повикува возачот да ја преземе контролата врз задачата за возење.

Новиот А8 започнува на германскиот пазар со два екстремно подобрени V6 турбо мотори: 3.0 TDI и 3.0 TFSI. Дизелот развива 210 kW (286 КС), а бензинската верзија 250 kW (340 КС). Две осум цилиндрични верзии – 4.0 TDI со 320 kW (435 КС) и 4.0 TFSI со 338 kW (460 КС) – ќе следат малку подоцна. Ексклузивната верзија на моторот е W12 со зафатнина од 6,0 литри.

Новиот Audi A8 на германскиот пазар ќе се нуди до крајот на годинава, а почетнат ацена е 90.600 евра, а за продолжената А8 L почнува од 94.100 евра.

 

Следете не и на:

24AUTO NETWORK