Ford Bronco доаѓа во Европа – во огрaничен број и одредни земји

ОБЈАВЕНО НА:

Ford објави дека наскоро компанијата ќе започне со прифаќање порачки за нивниот модел Bronco, што ќе биде сепак во ограничен број и во одредени земји во Европа. Тоа ќе биде првпат овој модел официјално да се нуди на „стариот континент“

Ќе биде достапен во две главни нивоа на перформанси, имено Bronco Outer Banks и Badlands, за најсериозните љубители на off-road искуства.

И двете „G.O.A.T.“ (Goes Over Any Type of Terrain) верзиите на BRONCO се придвижувани од 2,7-литарски, Ford EcoBoost, V6 мотор кој е способен да генерира максимална моќност од 335 коњски сили и максимален вртежен момент од 563 Nm.

„BRONCO е симбол на авантуристичкиот дух на Ford и со комбинирање на најновите погонски технологии со инспириран и интелигентен дизајн, новиот Bronco ја носи страста за истражување на следното ниво“, коментира Џон Вилијамс, генерален менаџер на Ford Blue Europe. „После 25-годишно отсуство, Америка го дочека враќањето на Бронко со поголем ентузијазам и наклонетост отколку што некогаш сме замислувале. Сега сме возбудени да им ја понудиме на европските ентузијасти нивната прва средба со духот на Бронко“.

Интелигентните технологии за возење се дизајнирани да ја направат способноста на Bronco достапна за почетниците авантуристи, како и за искусните возачи надвор од патот. Во срцето на способноста на Bronco да се оди секаде е Terrain Management System, кој им олеснува на возачите да го изберат режимот што им е потребен за да одговараат на условите.

Покрај режимите на пат како што се Normal, Eco, Sport и Slippery, a G.O.A.T. off-road режимите вклучуваат Mud/Ruts, Sand, плус Rock Crawl и режимот Baja инспириран од трките за Bronco Badlands. Секој режим ги оптимизира гасот, точките за менување на менувачот и одговорот на воланот за да одговараат на условите.

Bronco нуди и Trail Toolbox, пакет на софистицирани теренски технологии за поддршка на возачите и овозможување доверливо да ги истражуваат можностите на возилото. Trail Control 3 работи на сличен начин како и темпоматот; возачот може да избере брзина до 31 km/h и возилото автоматски ќе управува со забрзувањето и сопирањето за да ја одржи избраната брзина додека возачот се концентрира на управување низ тежок терен.

Trail Turn Assist 3 користи векторирање на вртежниот момент врз основа на сопирачките, намалувајќи го радиусот на вртење до 40 проценти со сопирање на внатрешното тркало кога се движите надвор од патот во ограничени простори, додека Trail One-Pedal Drive 3 му овозможува на возачот да забрзува и да сопира само со педалата за гас, што го олеснува прецизното контролирање на брзината при возење во предизвикувачки услови.

 

Следете не и на:

24AUTO NETWORK