„Дизелгејт“ се префрла и во Франција, и Renault се соочува со кривична истрага од страна на француската влада поради сомневање зод страна на државната агенција за потрошувачите, за имама, поради можно прекршување на законите бидејќи нивните дизелски мотори не се во согласност со регулативата.
Истрагата за можна манипулација со тестовите за издувните гасови од страна на Renault беше отворена по скандалот со дизелските емисии на Volkswagen. Во соопштението, Владата вели дека од страна на федералнит еобвинители бил еиспратени наодите, и сега останува на локалните судови да решат што да превземат околу сомневањата за прекршување на регулативата.
Француската агенција за заштита н апотрошувачите нема објавено како точно Renault можел да мамаи на тестирањето на емисијата на издувни гасови на своите возила. Сепак некој вид на уред за управување, слично како и кај VW е можно да е употребен, за да се сокрие вистинското ниво на азотен оксид што се испушта од издувниот систем.
Во соопштението на Renault се вели дека нивнит емоторои се целосно усогласени во европското законодавство. На почетокот на година автомобилскиот бренд потврди дека користеле таков според уред, но дека се било дозволено каде што таквите уреди се законски ако се смета дека се потребни за заштита на моторот.
Renault тврди дека без менување на моторот, турбополначот страда од серизно затнување. Француските обвинители се очекува да направат сопствена прлеиминарна истрага за да се утврди дали истрагата предводена од страна на истражниот судија ќе биде објавена.