Dacia Bigster, новиот SUV на романскиот производител, наскоро ќе биде достапен во продажба. Со должина од 4,60 метри, ова е најголемиот модел во понудата на Dacia. Почетната цена изнесува 24.990 евра, додека најмоќната верзија, Hybrid 155, чини најмалку 29.700 евра. Сепак, според генералниот директор на групацијата, Денис Ле Вот, Bigster би можел да биде уште помоќен.
„Со Bigster не сакаме да се обраќаме само на постоечките возачи на Dacia, туку и на клиентите од други марки“, изјави Ле Вот во интервју за германскиот магазин Auto Motor und Sport. Тој гледа голем потенцијал за Bigster, особено кај возачите кои „повеќе не можат да си дозволат да купат нов автомобил од нивната сегашна марка. Затоа тие обично купуваат кај нас автомобил со целосна опрема“.
Според Ле Вот, најскапите опреми се најбарани. „Ако го разгледаме целиот наш асортиман, околу 70% од продажбата се однесува на највисокото ниво на опрема. Останатите 30% се однесуваат на основната верзија, а средината речиси и да не постои“. Всушност, Bigster се позиционира на нешто повеќе од 10.000 евра под VW Tiguan, кој е малку пократок.
Ле Вот очекува Bigster да привлече значителен број клиенти од други марки. Од 700.000 продадени Dacia возила минатата година, 500.000 биле купени од клиенти на други брендови. „Горди сме на тоа. Bigster се вклопува точно во таа линија“, изјави тој. Новиот модел би можел да обезбеди и повисоки продажби.
Поради тоа, директорот на Dacia размислува да понуди помоќни и уште подобро опремени, и затоа поскапи, верзии на Bigster. „Никогаш не треба да се каже никогаш!“, вели Ле Вот. „Има уште можности. Имаме сè што ни треба во групацијата. Хибриден мотор со 200 КС, на пример. Тоа би одговарало и на Bigster“.
Станува збор за хибридниот погон кој се користи во модели како Renault Austral или Espace. Некои заинтересирани за Bigster би сакале и дизел верзија, но тоа нема да се случи. Браќата на Bigster од Renault исто така немаат дизел мотори.
Bigster ќе биде достапен со неколку мотори, вклучувајќи:
– Hybrid 155: Хибриден систем со 1,8-литарски бензински мотор и електромотор, со вкупна моќност од 155 КС
– TCe 140: 1,2-литарски турбо бензински мотор со 140 КС, поддржан од 48V блага хибридна технологија
– ECO-G 140: Верзија која може да работи на бензин и на автогас (LPG), исто така со 140 КС и 48V блага хибридна поддршка
Со овие опции, Dacia Bigster се позиционира како достапен, но моќен SUV, кој нуди вредност за парите и може да привлече широка публика.

Следете не и на:

