недела, 25 декември, 2025 година

Toyota развива нов мотор со над 400 коњски сили – бензински ѕвер за идните спортски модели

ОБЈАВЕНО НА:

СПОДЕЛИ:

Instagram
FbMessenger
WhatsApp
RSS
Follow by Email
Copy link
URL has been copied successfully!

ПОВРЗАНИ НАПИСИ

Toyota повторно ги изненади љубителите на автомобили. На почетокот на 2025 година, на Tokyo Auto Salon, брендот го претстави GR Yaris M Concept – екстремна тркачка верзија на познатиот Yaris, но со сосема нов мотор. Наместо класичниот 1.6-литарски турбо, овој прототип користи нов 2.0-литарски турбо мотор со ознака G20E, развиен со цел да испорача над 400 коњски сили.

Иако првично беше планиран за тркачки тестови уште во летото, проектот се соочи со неколку „предизвици“ во развојот и беше одложен. Сепак, G20E конечно го имаше своето деби на патеката Окајама, во рамки на шестата рунда на Super Taikyu Series, каде GR Yaris M успеа да го освои третото место – зад воланот лично Akio Toyoda, претседателот на Toyota, познат по својата страст кон мотоспортот.

- Advertisement -

Според информациите од Јапонија, новиот G20E мотор е дизајниран да работи со мешавина на гориво со 20% етанол (E20), што го прави поефикасен и еколошки прифатлив. Иако Toyoda не откри датум за официјално претставување, тој потврди дека развојот е во напредна фаза и дека тестирањата се одвиваат без технички проблеми.

Овој мотор е дел од новата генерација компактни и ефикасни бензински агрегати, најавени уште во мај 2024 година. Според плановите, G20E ќе биде флексибилен по конфигурација, со можност да се поставува надолжно или попречно, во преден или централен распоред. Тоа значи дека моторот може да се користи во широка палета на модели на Toyota и Lexus, од спортски купеа до SUV возила.

Покрај овој 2.0-литарски мотор, во развој се и нови 1.5-литарски атмосферски и турбо варијанти, кои треба да дебитираат заедно со првите возила од оваа генерација – очекувани кон крајот на 2026 година.

Toyota најавува дека новата генерација мотори ќе револуционизира автомобилската архитектура, овозможувајќи пониски хауби и подобрена аеродинамика, што ќе придонесе за помала потрошувачка и подобри перформанси.

Со ова, компанијата потврдува дека внатрешното согорување сè уште има иднина, особено кај спортските автомобили. Се очекува токму овој мотор да најде место во идните GR модели, како што се нова Celica, следната генерација Supra, и можеби во GT3 верзијата што треба да дебитира на почетокот на декември.

Во време кога повеќето производители се насочуваат исклучиво кон електрични погони, Toyota останува доследна на својата филозофија на разновидност – електрично, хибридно и бензинско, докажувајќи дека вистинската иновација не значи напуштање на традицијата, туку нејзино подобрување.

Instagram
FbMessenger
WhatsApp
RSS
Follow by Email
Copy link
URL has been copied successfully!

ПОВРЗАНИ ВЕСТИ

Патувања

НАЈЧИТАНИ

Новитети

Магазин

Тест

Додатоци

Вози на струја