Toyota верува дека за дизелот претстои уште долга иднина

ОБЈАВЕНО НА:

Volvo неодамна го произведе својот последен автомобил со дизелски мотор, но Toyota гледа на работите поинаку. Иако популарноста на дизелот е намалена во последниве години, јапонскиот производител на автомобили вели дека овој тип на мотори има уште долга иднина пред себе. Директорот за продажба и маркетинг на Тојота Австралија, Шон Ханли, е силен застапник на ова.

„Дизелот, и покрај непопуларните коментари за него, не е мртов. Има уште време и нема да умре наскоро. Тој е многу веродостоен извор на гориво, особено во случај на тешки возила како камиони и големи теренци”, вели Ханли.

Сепак, Ханли верува дека дизел моторот мора да се прилагоди на сè построгите прописи за емисиите за да опстане. Затоа Toyota неодамна лансираше Hilux со блага хибридна верзија на 2,8-литарскиот четирицилиндричен турбодизел мотор.

Ханли не ја исклучува можноста мотор со внатрешно согорување (ICE) да работи на синтетички дизел. Во исто време, Toyota се обидува да го одржи ICE во живот со тоа што ќе работи на водород со тестирање на прототипите на GR Yaris и GR Corolla. Пред неколку месеци, претседателот Акио Тојода објави дека се работи на ново семејство на мотори со внатрешно согорување, што ја сигнализира намерата на производителот на автомобили да продава автомобили со конвенционален погон на долг рок.

Акио Тојода предвидува дека чисто електричните возила никогаш нема да надминат пазарен удел од 30%. Останатите 70% од автомобилите сепак ќе бидат опремени со термомотори, кои работат на бензин и дизел. Toyota верува дека синтетичките горива и водородот еден ден би можеле да станат остварливи алтернативи.

Но, ќе биде сè потешко за јапонската марка да продава возила опремени со дизел мотори на пазарите каде регулативите се сè построги, особено во рамките на Европската унија. Многу производители на автомобили постепено ги исфрлаат дизел моторите од нивните мали автомобили во ЕУ, што објаснува зошто дизелите имаа пазарен удел од само 13,6% минатата година, што е намалување од 16,4% (што не е многу подобро) во 2022 година.

Во 2023 година, продажбата на електрични возила ја надмина продажбата на дизел возила во ЕУ за прв пат, со 14,6% од вкупните испораки, според податоците објавени од Асоцијацијата на европски производители на автомобили. Хибридите беа исто така многу попопуларни од дизелите, со пазарен удел од 25,8%.

Plug-in хибридите учествуваа со 7,7% од продажбата, но не сите PHEV имаат бензински мотор бидејќи некои производители на автомобили, како што е Mercedes-Benz, наместо тоа ги продаваат со дизел мотор. Логиката ни кажува дека тие ќе останат популарни на пазарите во развој и за комерцијални возила каде што законодавството е порелаксирано.

Следете не и на:

24AUTO NETWORK