Новиот Dacia Duster нема дизел мотор – ама може да мине 1.300 км.

ОБЈАВЕНО НА:

Седум години по премиерата на втората генерација на Dacia Duster, сега романскиот бренд ја претстави третата генерација на својот популарен кросовер, кој пристигнува со целосно изменет стил, нов погон и нови технологии. Изгледот е позајмен од поголемиот Bigster, кој како концепт беше откриен во 2021 година.

Предните светла сега имаат поправоаголна форма и дневни светла во форма на Y, додека решетката е тенка. Под него наоѓаме и голем отвор за ладење кој му дава поагресивен изглед на теренецот.
Пластичните елементи ја опкружуваат целата долна линија на автомобилот, вклучувајќи ги браниците и праговите. Можеме да видиме дека задната врата повеќе нема рачка на традиционалното место, туку е поместена на столбот. Назад гледаме сосема ново отчитување со речиси триаголни застанувања и максимално чист заден капак.

Со должина од 4343 mm, новиот Duster е речиси идентичен со неговиот претходник. Сепак, ова користи различна основа, преминувајќи на понапредната CMF-B платформа. Благодарение на помодерната архитектура приспособена од матичната компанија Renault, капацитетот на товарот е зголемен за шест проценти на 472 литри. Исто така, задните патници добиваат повеќе простор за нозете.

Внатрешноста ја следи надворешноста со груби форми и повеќе практичност отколку модерен изглед. Сè уште добивате седуминчен дигитален табла со инструменти и 10,1-инчен екран на допир свртен кон возачот. Има и до четири осветлени USB порти, безжично полнење на паметни телефони, аудио систем со шест звучници и безжична поддршка за Android Auto и Apple CarPlay. Традиционалната рачка на менувачот е заменета со мал прекинувач.

Нема да најдете дизел мотор, бидејќи веќе не се користи докажаниот 1,5-литарски dCi на Renault. Наместо тоа, Duster 2024 ќе се нуди со единицата TCe 130 како 1,2-литарски турбо мотор. Може да се нуди со преден или погон на сите тркала со шестстепен мануелен менувач. Од Dacia тврдат дека потрошувачката на гориво е намалена за 10% во однос на неелектрифицираната верзија на истиот мотор, додека перформансите сега се подобри.

Моторот ECO-G 100 работи на природен гас (ТНГ) и може да помине до 1.300 km со резервоар за бензин од 50 литри и 50 литарски резервоар за ТНГ исполнет до крај. Првиот се наоѓа под задното седиште, а вториот – под подот на товарниот простор, така што капацитетот на багажот останува непроменет. Не само што LPG е значително поевтин од бензинот, туку и Dacia тврди дека емисиите на CO2 се намалени за 10% во споредба со еквивалентен мотор само со бензин.

Најважната иновација во однос на погонската група е употребата на хибридна конфигурација наследена од Jogger. Комбинира 1,6-литарски мотор со два електрични мотори, батерија од 1,2 kWh и автоматски менувач. Еден од електромоторите обезбедува 49 коњски сили, додека другиот служи како стартер/генератор. Duster Hybrid 140 поддржува регенеративно сопирање и неговиот погон секогаш започнува во електричен режим. Од Dacia тврдат дека потрошувачката на гориво се намалува во просек за 20% и до 40% при возење во град. Романската марка проценува дека во градот 80 отсто од времето ќе возите во електричен режим.

Новиот Duster нуди дополнителни 217 mm растојание од подлогата за моделот AWD. Тој нуди агол на пристап од 31 степени и агол на спуштање од 36 степени. Исто така, има пет режими на возење од кои можете да изберете: Auto, Snow, Mud/Sand, Off-Road и Eco.

 

Следете не и на:

24AUTO NETWORK