Се очекува во 2026 година со нови хибридни мотори, а третата генерација ќе има изглед близок до CX-60 и CX-80, барем од тоа то може да се види на рендерите...
Тоа е веројатно едно од најочекуваните нови пристигнувања од Mazda во блиска иднина и треба да пристигне во текот на наредната 2026 година. Станува збор за CX-5, чии тестови од маскирани прототипи на новата генерација веќе започнаа во САД.
Неопходна еволуција за јапонскиот теренец, кој е ревидиран не само естетски, туку и во однос на технологијата на бродот и, пред сè, моторите. Тогаш, ајде да ги собереме сите информации и да се обидеме да замислиме како ќе биде новиот CX-5 преку покажаниите рендери.
Таа е инспирирана од великаните
Графичката реконструкција се заснова на шпионските фотографии од првите прототипови видени за време на тестирањето во Калифорнија. Се добива впечаток дека CX-5 ќе го продолжи стилот што се гледа на поголемите модели во гамата, како што се CX-60 и CX-80. Поради оваа причина, на предниот дел треба да доминираат уште поголема решетка и потенки LED фарови со внатрешна графика во облик на бумеранг.
Димензиите не треба да растат прекумерно. Секогаш очекуваме должина од околу 4,58 m, ширина од 1,85 m и висина од 1,69 m.
Страните треба да останат масивни и способни да сместат тркала од најмалку 20″, додека одзади референцата на CX-60 и CX-80 е уште поочигледна. Тука, всушност, наоѓаме хоризонтални светлосни групи кои се спојуваат кон логото на Mazda во центарот на задната врата.
Сè уште немаме прегледи за внатрешноста, но мислиме дека јапонската компанија ќе примени многу нова технологија, додека тапацирот би можел да биде инспириран од оние што се гледаат на Mazda 6e.
Се повеќе и повеќе наелектризирани
Под хаубата на CX-5 треба да има благи хибридни и целосно хибридни погонски единици, но не е исклучено присуството на plug-in хибридни модели. Електрификуваните мотори брендот ќе ги развива во соработка со Panasonic и AESC, но не знаеме дали ќе бидат во комбинација со мотори на внатрешно согорување со четири или шест цилиндри, исто како што не ја знаеме излезната моќност.
Сепак, знаеме дека Mazda работи на новото семејство на мотори со внатрешно согорување со четири цилиндри наречено Skyactiv-Z, кое ќе биде претставено во првите модели во 2027 година.
Затоа, палетата CX-5 може да се збогати во подоцнежна фаза со една од овие варијанти, најверојатно електрифицирана за намалување на емисиите и потрошувачката на гориво.
Како што споменавме, лансирањето на пазарот треба да се случи во 2026 година, но можеби до крајот на оваа 2025 година би можеле да ги имаме првите „официјални“ индиции за моделот, вклучувајќи фотографии и тизер видеа.

Следете не и на:

