Кризата на Volkswagen, со ризикот од затворање на погоните во Европа, е решена (барем делумно) со одлуката да не се отпуштаат вработени или да се напуштат погоните на Стариот континент.
Се разбира, ќе има мали големи револуции во различни производни линии, но најлошото сценарио се чини дека е зад нас. Сепак, прашањата остануваат неодговорени, особено во врска со иднината на фабриките во Дрезден и Оснабрик.
Навистина, се очекува производството да продолжи до крајот на 2025 и 2027 година соодветно, а иднината допрва треба да се нацрта. Во соопштението за печатот издадено пред неколку недели, Volkswagen посочи дека се проучува „алтернативен целокупен концепт“ за Дрезден (каде што се произведува ID.3), додека во Оснабрик целта е „да се развие идна економска перспектива за локацијата “.
Што значи ова? Според гласините објавени од Reuters пред неколку дена, Volkswagen би можел да ги продаде своите фабрики на Кинезите. Друга гласина, пренесена од германското списание Manager Magazin, укажува дека германскиот производител би можел да создаде заедничко вложување со источен производител.
Примерот на Stellantis
Volkswagen би можел да ги следи стапките на Stellantis и Leapmotor, кои го создадоа Leapmotor International, заедничко вложување кое има ексклузивни права за извоз, продажба и производство на Leapmotor производи надвор од кинескиот регион. Вака се роди електричниот градски автомобил T03 во фабриката Stellantis во Тичи, Полска.
Според реконструкциите на Manager Magazin, Волфсбург, наводно, размислува за заедничко вложување со кинески производител во Германија, што ќе му овозможи да ја задржи сопственоста на фабриките, да го зголеми производството и да им даде можност на кинеските електрични автомобили да ги избегнат даноците наметнати од Европската комисија. Дополнително, германската групација може да има корист од големото знаење на партнерот во електричните погонски единици.
Според гласините, првичните разговори меѓу страните веќе се одржани. Фабриката во Емден (каде што се произведуваат Volkswagen ID.4 и ID.7) беше во центарот на дискусиите, но беше исклучена поради структурата на трошоците што немаше да го задоволи кинескиот производител.

Следете не и на:

