Се вика Maextro S800, има три електромотори, долг е 5,48 m и чини 198.000 евра...
Нов електричен седан треба да дебитира во Кина. Наречен Maextro S800 (Maextro е премиум бренд формиран од заедничко вложување помеѓу Huawei и JAC), има должина од 5,48 метри, надминувајќи ги ривалите како NIO ET9 (5,32 m) и Maybach S-Class (5,46 m).
Huawei штотуку објави неколку фотографии и, иако не ја откри цената која треба да биде помеѓу 1 и 1,5 милиони кинески јуани, или околу 198.000 евра (според актуелниот курс), отвори пред-нарачки. Креацијата S800 ќе биде достапен како BEV, но и како EREV (електрично возило со продолжен опсег), тип на PHEV кај кој моторот со внатрешно согорување не е директно поврзан со тркалото, туку само со батеријата за напојување или е-прицврстувањето.
Како изгледа таа?
Maextro S800 е долг 5,48 m, широк 2 m, висок 1,53 m и располага со растојание помеѓу оските од 3,37 m. Максималната тежина на верзијата BEV е 2.731 kg, а онаа на верзијата EREV со три мотори е 2.859 kg.
Пред денешната снимка, Huawei објави видео во кое S800 автономно наоѓа полнач за електрично возило и паркира до него, додека роботската рака автоматски се поврзува и исклучува откако ќе заврши полнењето.
Верзијата BEV е опремена со три електрични мотори: мотор од 160 kW на предната оска и мотор од 237,5 kW на секоја задна оска, за вкупна максимална моќност од 635 kW (852 КС).
Верзијата EREV користи мотор од 1,5 T како продолжувач на опсегот, со максимална моќност од 115 kW. Тркалата се движат исклучиво од електрични мотори и има две конфигурации: двомотор и тромотор. Првиот има електричен мотор од 160 kW напред и мотор од 230 kW на задната оска; вториот има иста конфигурација како BEV, така што со моторот со внатрешно согорување има комбинирана моќност од 750 kW (1006 КС).
Двете верзии користат тројна батерија CATL NMC, но капацитетот на батеријата на BEV засега не е откриен. Она што е познато, сепак, е дека EREV има батерија од 63.262 kWh и ветува автономија од 272 до 371 km во целосно електричен режим.

Следете не и на:

