недела, 25 декември, 2025 година

Toyota GR GT – новата јапонска V8 ѕверка со над 640 КС што му дише во врат на Mercedes-AMG GT

ОБЈАВЕНО НА:

СПОДЕЛИ:

Instagram
FbMessenger
WhatsApp
RSS
Follow by Email
Copy link
URL has been copied successfully!

ПОВРЗАНИ НАПИСИ

Toyota повторно влегува во големата лига на суперспортисти. Со новиот GR GT, јапонскиот производител јасно покажува дека нема намера да ја препушти GT сцената на европските брендови. Моделот е замислен да игра на истиот терен со Mercedes-AMG GT и сличните елитни купеа, со фокус и на патеката и на патиштата.

GR GT е позициониран како духовен наследник на култните 2000GT и Lexus LFA, но во модерна, технолошки многу понапредна форма. Под алуминиумската рамка и панелите од карбонски композит (CFRP) се крие конструкција дизајнирана за висока торзиона цврстина и што е можно пониска маса. Целта на инженерите е тежина од околу 1750 килограми или помалку, со внимателно избалансирана распределба 45:55 во корист на задната оска.

- Advertisement -

Димензиите потврдуваат дека станува збор за сериозен GT автомобил – 4820 мм во должина, 2000 мм во ширина, само 1195 мм висина и меѓуоскино растојание од 2725 мм. Ниската силуета со долга хауба, агресивни светлосни групи и моќен став го прави GR GT визуелно блиску до тркачки прототип. Внатрешноста е ориентирана кон возачот, со спортски седишта, црвена кожа и Alcantara, дигитална инструмент табла со специфична GR графика и нов управувач со GR ознака.

Најголемата промена за Toyota се случува под хаубата. GR GT користи целосно нов 4,0 литарски V8 мотор со битурбо полнење – прв ваков агрегат во сериска Toyota. Моторот има сув картер за стабилно подмачкување при силни латерални сили и работа на патека. Во пакетот влегува и електромотор интегриран во осумстепен автоматски менувач позициониран назад, а погон имаат само задните тркала.

Производителот таргетира системска моќност над 640 КС и околу 850 Nm вртежен момент, со максимална брзина од околу 320 km/h. Подвозјето е подготвено за сериозна употреба – двојни носачи на сите кола, 20 инчни тркала со гуми 265/35 напред и масивни 325/30 назад, како и карбон керамички сопирачки.

Дел од техничките параметри сè уште се финализираат, а стартот на производството се очекува околу 2027 година. Сепак, веќе сега е јасно дека GR GT е најамбициозната патна спортска Toyota со мотор со внатрешно согорување во поновата историја на брендот.

Instagram
FbMessenger
WhatsApp
RSS
Follow by Email
Copy link
URL has been copied successfully!

ПОВРЗАНИ ВЕСТИ

Патувања

НАЈЧИТАНИ

Новитети

Магазин

Тест

Додатоци

Вози на струја