Автомобилската индустрија влегува во фаза на голема трансформација — не само затоа што нормите за емисии се построги, туку и затоа што пазарот се насочува кон SUV-возила и електрични модели.
Производителите реагираат: повеќе од 30 модели ќе бидат повлечени пред или во 2026 година поради слаба продажба, префрлување кон електрификација и оптимизација на портфолиото.
Причините за повлекување се комбинирани: модели со понизок раст или губиточни единици, преморен животен циклус, и премин кон нови архитектури (електрични, хибридни).
Најважно е дека оваа промена го одразува чекорот на производителите „од масовно кон фокусирано“ – помал број модели, за поголема ефикасност и појасна стратегија.
| Модел | Тип | Производител | Причина за повлекување |
| Acura TLX | Седан | Acura | Слаба продажба, фокус на SUV модели |
| Audi A7 | Лифтбек | Audi | Електрификација на гамата |
| Audi A4 (ICE) | Седан | Audi | Замена со електричен модел |
| BMW X4 | Купе SUV | BMW | Рационализација на понудата |
| BMW 8 Series | Купе / Гран Купе | BMW | Слаб пласман и висок трошок |
| Cadillac XT4 | Компактен SUV | Cadillac | Замена со EV модел |
| Chevrolet Blazer (ICE) | SUV | Chevrolet | Премин кон електрична верзија |
| Infiniti QX50 | Компактен SUV | Infiniti | Слаба побарувачка |
| Jeep Wagoneer | Голем SUV | Jeep | Промена на бренд стратегија |
| Kia Soul | Субкомпактен кросовер | Kia | Нема наследник, ниска продажба |
| Lexus LC Hybrid | Гран турер | Lexus | Концентрација на V8 верзија |
| Lexus RC | Купе | Lexus | Слаб интерес на пазарот |
| Mercedes-Benz EQB | Електричен SUV | Mercedes-Benz | Слаб интерес во САД |
| Nissan Altima | Седан | Nissan | Пад на побарувачката за седани |
| Porsche 718 Boxster | Кабриолет | Porsche | Замена со EV верзија |
| Subaru Legacy | Седан | Subaru | Концентрација на кросовери |
| Volvo V90 | Караван | Volvo | Премин кон SUV и EV понуда |









