Renault го претстави фејслифтот за својот кросовер Captur, усогласувајќи го со најновиот дизајнерски јазик што се користи на Clio. Предниот дел претрпе значително дотерување, со светли LED дневни светла и ажурирано лого на брендот. Иако задните светла ја задржуваат формата „C“, тие сега имаат ажурирана графика придружена со ревидирана значка на Renault на задната врата.
Новото врвно ниво на опрема, Esprit Alpine, ја заменува претходната варијанта RS Line, нудејќи им на клиентите избор од 14 двобојни комбинации и различни варијанти на бои. Големините на тркалата се движат од 17-инчни челични тркала на основниот модел до 19-инчни на Esprit Alpine.
Внатре, Captur 2024 има подобрувања во инфозабавниот систем со поголем 10,4-инчен екран на допир и 10,25-инчен дигитален инструмент табла. Имено, Renault се одлучи за одржливи материјали во внатрешноста, заменувајќи ја кожата со тапацир направен од рециклирани материјали како коноп и отстранувајќи ги хромираните акценти.
Под хаубата, опциите на моторот вклучуваат трицилиндричен 1,0-литарски турбо бензински мотор кој произведува 90 КС, четирицилиндричен 1,3-литарски турбо агрегат со 140 или 160 КС и хибриден погон кој комбинира 1,6-литарски бензински мотор со 3. – киловат електричен мотор и батерија од 1,2 kWh за комбинирана моќност од 145 КС.
Renault тврди дека хибридната варијанта може да работи во чисто електричен режим за 80% од возењето во град.
Не постои опција за дизел, што го одразува трендот на индустријата за постепено укинување на малите дизел автомобили во Европа. Сепак, достапна е верзија LPG со трицилиндричен 1.0-литарски турбо мотор кој нуди 100 КС. и домет од 684 km со полни резервоари бензин и ТНГ.
Фејслифтираниот Captur, кој ќе се продава во Европа подоцна оваа година, ќе се произведува во фабриката на Renault во Ваљадолид, Шпанија.