Земјите од ЕУ се договорија да продаваат само возила со нулта емисија од 2035 година

ОБЈАВЕНО НА:

Парламентот на Европската унија одлучи за 100 отсто намалување на емисиите на CO2 за сите нови возила до 2035 година, истовремено зголемувајќи ги привремените цели за намалување на емисиите. Договорот ќе резултира со забрана за производство на нови возила со мотори со внатрешно согорување кои користат бензински и дизелски мотори до средината на следната деценија во Европа, вклучувајќи хибриди и хибриди со плаг-ин.

Советот се согласи до 2030 година емисиите на CO2 да се намалат за 55 отсто за новите автомобили и за 50 отсто за новите комбиња. Потоа, од 2035 година, сите нови возила што се продаваат во Европската унија треба да имаат погонски единици со нулта емисија, со што ќе се постигне 100 проценти намалување на емисиите на CO2. Тие цели ќе бидат разгледани во 2026 година, земајќи ги предвид технолошките случувања во тоа време.

Помалите производители на автомобили како Ferrari и Lamborghini ќе бидат ослободени од привремените регулативи за намалување на емисиите, но сепак ќе мора да се усогласат со целите за нулта емисија до крајот на 2035 година.

Со цел да се подготват за претстојното зголемување на продажбата на EV, сите земји-членки ќе ги ревидираат своите цели за побрзо распоредување на инфраструктурата за алтернативни горива (AFIR), вклучително и станици за полнење. Исто така, до 2030 година, Европа одлучи да ги прекине стимулациите за возила со нула и ниски емисии.

Пред неколку дена пет земји-членки – Бугарија, Италија, Португалија, Романија и Словачка – дале алтернативен предлог за петгодишно одложување на забраната за продажба на возила со согорување. Сепак, на крајот, земјите се согласија на забраната од 2035 година и беше постигнат договор.

Првично се веруваше дека е-горивата нема да бидат исклучок од забраната за продажба, меѓутоа, Германија даде необврзувачки предлог да дозволи продажба на возила со погон ICE исклучиво што работат на јаглеродно неутрални горива по 2035 година. Како што објави Automotive News Europe, Роберто Чинголани, италијанскиот министер за еколошка транзиција, рече дека е задоволен од предлогот на Германија. Ова може да им овозможи на производителите на автомобили да ги одржуваат живи моторите со согорување додека се придржуваат до правилото за нулта емисија.

Во однос на новите автомобили и комбиња, конечната одлука на Советот за емисиите на CO2 е да се подигнат целите за намалување на емисиите на CO2 од новите автомобили и минибуси до 2030 година на 55% за автомобилите на 50% за комбиња. За 100% намалување на емисиите на CO2 беше изгласана цел во 2035 година и за автомобилите и за комбињата.

 

Следете не и на:

24AUTO NETWORK