Поевтиниот EV ќе се гради во постојните производствени капацитети на Tesla и ќе користи технологии од сегашната и следната генерација на автомобили…
Време е Теslа да заработува, односно да прави голем профит. Денес, брендот ги објави своите резултати за четвртиот квартал од 2024 година. Да, продажбата на електрични возила е намалена, но документите открија неколку цели и ветувања за идните производи. Tesla сака да се прошири во понудата и планира нови модели, вклучително и фокусирање на поевтини модели.
„Плановите за нови возила, вклучително и подостапни модели, остануваат на вистинскиот пат за почеток на производството во првата половина на 2025 година. Овие возила ќе ги користат аспектите на платформата од следната генерација, како и аспектите на нашите сегашни платформи и ќе се произведуваат на истите производствени линии како нашата сегашна линија на возила“, рече производителот на автомобили. Имајте на ум дека ова е различно од Cybercab, за кое Tesla тврди дека ќе влезе во обемно производство во 2026 година.
Ако тоа звучи познато, тоа е затоа што е така. Теslа го употреби речиси истиот говор минатата година во својот повик за заработка во вториот квартал 2024 година. Барем досега, Tesla понуди неколку нови специфики за овој нов модел и/или модели кои наводно ги подготвува во следните неколку месеци.
Но, новите модели би можеле да бидат пософистицирани од моделот што не задоволуваше многу – Model 3. или Model Y. Најновиот извештај на инвеститорите оди понатаму, со цела листа на работи од Cybertruck што ќе се користат во „Future Vehicles“. Управување преку жица (Steer-by-wire), архитектура од 800 V, управување на задните тркала, гига-лиење (giga-casting), сè е таму.
Во исто време, се чувствува малку веројатно дека секоја иновација ќе се користи за кој било буџетски модел што Tesla ќе избере да го претстави. Некои од пософистицираните технологии, како што се воздушното потпирање, електричната архитектура од 800 V и други карактеристики, најверојатно ќе бидат оставени во изложбените салони, односно тешко дека ќе влезат во масовно сериско производство.
Како и да е од Tesla велат дека ова ќе и овозможи целосно да го искористи својот целосен производствен капацитет и да го зголеми бројот на продажба за 60%.
Сепак, и покрај едночасовната презентација на повикот и сесијата за прашања и одговори со Tesla и инвеститорите, многу малку се зборуваше за самиот иден автомобил. Ниту извршниот директор, ниту финансискиот директор не одговориле на прашања за неговото идно евтино електрично возило, ниту пак неговите инвеститори прашале.
Така, претпоставувам дека само ќе треба да останеме трпеливи, да почекаме и да видиме дали Теslа ќе направи евтино автомобилско изненадување некаде пред средината на годината.

Следете не и на:

