Stellantis вели дека 24 од нивните типови мотори можат да работат на е-горива

ОБЈАВЕНО НА:

Тестовите на производителот на автомобили Stellantis покажуваат дека 24 типови мотори со внатрешно согорување во европските возила произведени од групацијата почнувајќи од 2014 година може да користат напредни е-горива без модификација.

Групата формирана преку спојувањето на Fiat Chrysler во 2021 година и производителот на Peugeot, PSA, во април соопшти дека тестира 28 типови мотори на синтетички е-горива направени со обновлива енергија, како дел од напорите за декарбонизација на нејзината европска флота.

Тоа беше само неколку недели откако Европската унија отвори законско ослободување за возилата што работат на е-горива да останат во продажба и по крајниот рок од 2035 година за постепено укинување на автомобилите што емитуваат јаглерод диоксид.

Портпаролот на Stellantis рече дека четири од 28-те тестирани типови мотори сè уште чекаат валидација.

Stellantis, кој е сопственик на брендови како Alfa Romeo, Citroen, Opel, Jeep и Maserati, во вторникот потврди дека 24-те типови мотори што ги идентификуваше како компатибилни со е-горивата претставуваат околу 28 милиони возила на патиштата во Европа.

Тестовите беа спроведени со помош на сурогат е-горива обезбедени од саудискиот нафтен гигант Aramco. Напредните е-горива можат да имаат „масивно и речиси непосредно влијание врз намалувањето на емисиите на CO2“ на постојниот возен парк на Stellantis.

Третиот по големина производител на автомобили во светот по продажба вели дека употребата на е-горива со ниска содржина на јаглерод во дури 28 милиони возила може да ги намали емисиите на CO2 во Европа до 400 милиони метрички тони помеѓу 2025 и 2050 година.

Ова гориво со ниска содржина на јаглерод има потенцијал да ги намали емисиите на CO2 од постојните возила со внатрешно согорување за најмалку 70% на основа на животниот циклус во споредба со конвенционалните горива, рече Stellantis.

Сепак, претставените сценарија се теоретски со оглед на тоа што тие се потпираат на тоа што сопствениците на автомобили се одлучуваат да користат е-горива наместо конвенционални горива.

Групата има цели да го преполови својот јаглероден отпечаток од нивото од 2021 година до 2030 година и да стане јаглеродна нето нула до 2038 година.

 

Следете не и на:

24AUTO NETWORK