Со нетрпение очекуваниот целосно нов модел GR 86 го имаше своето глобално деби на заеднички настан преку интернет меѓу TOYOTA GAZOO Racing и Subaru Corporation. Најновата понуда на спортски автомобили на Toyota го надополнува портфолиото на GR, со популарните GR-Supra и GR Yaris, како трет глобален модел на GR.
Новиот GR 86 ги наследува клучните карактеристики за забава при возење на оригиналниот GT86, лансиран во 2012 година и продаден во над 200.000 единици ширум светот. Се очекува да биде најлесното купе со четири седишта во сегментот благодарение на широк спектар на иницијативи за заштеда на тежина, како што се употреба на алуминиумски покрив и панели на каросеријата.
Придвижуван од нов лесен хоризонтално спротивставен четирицилиндричен мотор кој е зголемен на 2,4-литарски зафатнина, перформансите на GR 86 се зголемуваат во однос на претходникот.
Димензиите на новиот GR 86 се скоро идентични со GT86, дозволувајќи му на новиот модел да одржува ниско тежиште за подобрена агилност. Торзивната цврстина е исто така зголемена за околу 50% во споредба со GT86 за да овозможи уште поостри способности за управување и управување.
Функционалните аеродинамички компоненти, како што се предните воздушни канали и страничните панели, меѓу другите, беа развиени од учеството на моделот во мотоспортот, помагајќи му на GR 86 да го постигне очекуваното најдобро во управувањето и стабилноста на класата.
Целосно новиот GR 86 ќе биде лансиран во Европа. Повеќе детали ќе следат подоцна оваа година.
Прелиминарни технички податоци
Length (mm) | 4,265 | |
Width (mm) | 1,775 | |
Height (mm) (2) | 1,310 | |
Wheelbase (mm) | 2,575 | |
Curb Weight (kg) | 1,270 | |
Engine | Horizontally opposed four-cylinder DOHC Toyota D-4S direct fuel injection and port injection system | |
Displacement (l) | 2.387 | |
Drivetrain | Front-engine, rear wheel drive | |
Suspension | Front | MacPherson Strut |
Rear | Double Wishbone | |
Brakes | Front | Ventilated Disc |
Rear | Ventilated Disc | |
Tyres (Front/Rear) | 215/40 R18 |