Првиот електричен седан на Volvo ќе настапи на сцента веќе на 5 март....
По лансирањето на неколку кросовери и миниван, следниот електричен претставник во понудата на Volvo е седанот со што скандинавската марка ја одржува во живот лимузина. Иако некогаш традиционалниот стил на каросеријата во голема мера падна во немилост во ерата на SUV/crossover модели, седанот е сè уште популарен во Кина, каде што матичната компанија Geely (Volvo Автомобили е во целосна сопственост на Кинезите) го нарекува домашен.
Пред да се претстави на автомоблската сцена за неколку недели, ES90 се враќа во нови тизери, придружени со прелиминарни детали за тоа колку технологија инженерите можеа да вградат.
ES90 е „најмоќниот автомобил што Volvo некогаш го создал“, но пред да се возбудите премногу, Швеѓаните строго зборуваат за „основниот компјутерски капацитет“ на електричниот седан. Најавен како „софтверски дефиниран“ EV напојуван од Nvidia, конкурентот на BMW i5 може да изврши 508 трилиони операции во секунда (TOPS), така што софтверот треба да работи непречено. Ажурирањата преку воздух ќе отклучат дополнителен опсег и ќе донесат подобрувања по купувањето во критичните области како што се перформансите, безбедноста и ефикасноста.
Volvo ги чува техничките спецификации во тајност, но зборува за безбедносните карактеристики на ES90. Чисто електричниот седан ќе има 12 ултразвучни сензори, осум камери, пет радари и еден лидар.
Како што се очекуваше, новитетот ќе ја користи SPA2 архитектурата на компанијата, која е основа на EX90. Но и SPA3 не е толку далеку, имајќи предвид дека ќе има премиера следната година со електричниот кросовер модел EX60.
Во декември 2023 година, шведското издание Teknikens Värld доби внатрешен документ на Volvo кој содржи детали за електричниот седан. Се тврди дека „V551“ е долг 4990 милиметри, широк 1945 mm и висок 1547 mm, заедно со дарежливо меѓуоскино растојание од 3102 mm.
Електричниот ES90, наводно, ќе има маса од 2.600 килограми во верзијата со двоен мотор и погон на сите тркала. Верзијата со еден мотор со погон на задните тркала може да тежи 2.500 kg. Наводно, Volvo го конструирал електричниот седан со голема батерија од 111 kWh, што е добро за досег од 600 километри, според кинескиот циклус на мерење,веројатно на тест циклус во Кина. Сепак, земете ги овие спецификации со пословичен нота на веројатност, се додека наведените бројки не бидат и официјално потврдени од страна на производителот.
Како и да е, сите детали ќе ги имаме на како што напишавме погоре во воведот, на 5-ти март, кога Volvo планира официјално да го претстави ES90.
Глобалната достапност е нејасна, но знаеме дека Volvo има намера да го продаде електричниот седан и надвор од Кина. Со фокусирање на компанијата на чисто електричен погон, новиот EV би можел порано отколку што се очекуваше да го замени застарениот S90 на со погон на бензин.

Следете не и на:

