911 GT3 ја нуди крајната комбинација на тркачки гени и секојдневна употребливост уште од неговото воведување во 1999 година. За да ја одбележи својата 25-годишнина, новиот модел за прв пат ќе биде лансиран истовремено во две верзии: како спортски автомобил фокусиран на патеката со заден спојлер и како подискретна верзија со Touring пакет. Со прилагодени пакети и иновативни опции, GT3 варијантите можат дополнително да се прилагодат според вкусот на купувачот и наменетата употреба.
Исклучително подготвениот спортски автомобил го прави своето деби во својата годишнина со проширена стратегија, 4.0 литарски боксер мотор со 375 kW (510 PS) и 450 Nm, и нови опции фокусирани на клиентот. Пакетот Weissach, достапен за прв пат во 911 GT3, нуди уште повеќе опции за конфигурација при употреба на тркачките патеки. Покрај тоа, спортскиот автомобил доаѓа со пообемна стандардна опрема и други опции кои дополнително ја подобруваат неговата прецизност и спортски изглед.
911 GT3 со модерен стил
Новите модели 911 GT3 се карактеризираат со изострен дизајн напред и назад, како и прилагодена аеродинамика. И во двете варијанти, преобликуваниот преден дифузор, рафинираната форма на спојлерот и модифицираните перки на долниот дел од телото ја зголемуваат воздушната потисна сила и го оптимизираат воздушниот проток. Редизајнираните Matrix LED фарови, достапни на 911 GT3 со опционален бел акцент, ги комбинираат сите светлосни функции на 911 и ја елиминираат потребата за дополнителни светла во предниот дел.
Ова овозможува зголемена површина за довод на воздух и јасно структуриран изглед. На задната страна, дифузорот, отворите за воздух и задниот капак се редизајнирани. Задното крило на 911 GT3 има нови аголни странични плочи.
Touring пакетот е достапен веднаш и уште повеќе прилагодлив
Со промената на моделот, Porsche уште појасно ги дефинира варијантите на 911 GT3. За прв пат, популарниот Touring пакет ќе биде достапен уште од лансирањето на пазарот. Ознаката “Touring пакет” потекнува од варијантата на опремата на 911 Carrera RS 2.7 од 1973 година. Тој е дел од програмата GT3 од 2017 година. Тоа е уште повеќе карактеристично во новиот 911 GT3, како што се гледа во логото “911 GT3 Touring” на решетката на задниот капак. 911 GT3 со Touring пакет се ослободува од фиксното крило и на тој начин ја зачувува безвременската елегантна линија на 911. Издолжливиот заден спојлер со откинат раб, познатиот Gurney капак и прилагодениот дизајн на перките на долниот дел на каросеријата обезбедуваат аеродинамична рамнотежа.
Ентериерот нуди висококвалитетен кожен ентериер и класичен спортски амбиент. За прв пат, системот на задните седишта за 911 GT3 со Touring пакет е достапен како опција. Ова овозможува секојдневниот спортски автомобил да биде прилагоден уште поиндивидуално на желбите на купувачот за максимално задоволство при возење на кривулести селски патишта. “Во возење на кривулестите патишта, јасно може да се почувствува дека управувањето е дури и подобро приспособено од неговиот претходник”, вели Бренд амбасадорот Валтер Рерл. “Тоа влева уште поголема доверба во автомобилот, бидејќи реагира помирно од централната позиција без да ја изгуби својата директност. Пократкиот преносен однос на менувачот исто така значително го зголемува задоволството при возење на селските патишта.
Лесен дизајн
Неговата ниска вкупна тежина придонесува за агилното и директно ракување на 911 GT3. Новиот 911 GT3 оди ол-ин со лесен дизајн. Новото, сребрено светло алуминиумско тркало ги намалува безпружинните маси за повеќе од 1,5 кг во споредба со претходниот модел. Опционално, магнезиумските тркала се достапни со Weissach пакетот или Leichtbau (лесен) пакет. Тие штедат девет килограми. Новата 40 Ah литиум-јонска лесна батерија придонесува за индексот на атлетска телесна маса со намалување на уште околу четири килограми. Во најлесната конфигурација, новиот 911 GT3 тежи само 1.420 килограми.
Осум проценти пократок преносен однос
4.0 литарскиот атмосферски мотор во новиот 911 GT3 е дизајниран за сегашни, значително построги стандарди за издувни гасови и опремен со два филтри за честички и четири катализатори. Со овој исклучително моќен систем за контрола на емисиите, Porsche исто така обезбедува моќен звук. Моќта на моторот на шест-цилиндричниот боксерски мотор е постигната преку серија мерки за оптимизација. Главите на цилиндрите се ревидирани, а поострите брегасти вратила на 911 GT3 RS обезбедуваат уште подинамични перформанси во горниот опсег на брзини на моторот. Покрај тоа, се користат индивидуални гасни вентили оптимизирани за проток и оптимизирани ладилници на масло.
Боксерот продолжува да испорачува 375 kW (510 PS). Ова значи дека секој киловат од реновираниот мотор со голема брзина со природно согорување треба да се движи само 3,8 килограми во најлесната конфигурација на возилото. Покрај тоа, и 7-брзинскиот пренос со двојна спојка (PDK) и 6-брзинскиот GT мануелен менувач имаат сооднос на крајниот погон кој е 8% пократок отколку во претходникот. И двете опции за менувач се достапни и за 911 GT3 и за 911 GT3 со Touring пакет. Новиот 911 GT3 забрзува до 100 км/ч за 3.4 секунди со PDK и достигнува максимална брзина од 311 км/ч (рачен менувач: 3.9 с; 313 км/ч).
“На патеката, новиот 911 GT3 овозможува уште подобра контрола, бидејќи се држи уште постабилно и се справува подобро на нерамнини благодарение на оптимизираното подесување на суспензијата”, вели амбасадорот на брендот Јерг Бергмајстер. “Системот против наклонување значително го намалува движењето при кочење. Како резултат на тоа, рамнотежата на автомобилот останува значително попостојана под сите услови”.