Има дури и волан инспириран од F1....
Луис Хамилтон го напушта Mercedes-AMG Petronas по оваа сезона. Тој собра импресивни 202 подиуми, 105 победи и седум шампионски титули за време на неговиот мандат, зацврстувајќи се себеси како еден од великаните на Ф1 на сите времиња.
Германската тјунинг компанија наречена HOF – делумно предводена од поранешниот извршен директор на Mercedes-AMG, Филип Шимер – беше толку инспирирана од успехот на Хамилтон на патеката што подготви сопствен G- заснована на Mercedes-AMG G63, „Sir Class“ што користи фабрички 4.0-литарски V-8 мотор со двоен турбо полнач.
Но, тој е целосно ремонтиран со посилни шипки за поврзување, ковани алуминиумски клипови, нови турбо, алуминиумска воздушна кутија и специјално ажурирање на софтверот. Крајниот резултат е 1.063 коњски сили и 959 pound-feet (Nm) вртежен момент, што ја испраќа специјалната G- Class до 62 милји на час за 3,5 секунди и до максимална брзина од 186 mp/h (300 km/h).
Прилагодениот комплет за каросерија (body kit) од јаглеродни влакна го покрива поголемиот дел од надворешноста, вклучително и уникатна хауба од јаглеродни влакна, додека препознатливиот Petronas кафен тон ги нагласува тркалата од 23 инчи и ги обложува значките.
HOF го заврши остатокот од каросеријата со масна боја од сребрено-црно бледа боја. Новите намотки ја намалуваат висината на возењето за 1,2 инчи во однос на стандардниот G63, подобрувајќи ја управливоста и аеродинамиката, додека карбон-керамичките сопирачки ја кротат брзината на „Sir Class“.
Во кабината има нови „кадичка “- седишта со кафен акцент и бројот „1.063“ извезен на потпирачите за глава, само во случај да заборавите на неговата моќ. Кожата и алкантара го обложуваат остатокот од кабината, прилагодените кафени акценти ги обложуваат панелите на вратите и цртичката, а има дури и „Ѕвездено небо на покривот од внатре“, слично на препознатливиот Starlight Headliner на Rolls-Royce.
Потоа, тука е делот од „отпорот“: Волан инспириран од Ф1 што изгледа искорнат од тркачкиот автомобил W13 на Хамилтон – иако со помалку копчиња. HOF го покри прилагоденото управувачко тркало со јаглеродни влакна и Алкантара, а заедно со хипер-автомобилот AMG One, технички е едно од само двете возила базирани на Mercedes со оваа единствена поставеност на воланот. Sir Class дебитираше изминатиов викенд на Големата награда на Абу Даби – последната трка на Хамилтон со Mercedes. HOF ќе изгради само 11 примероци на супер-SUV „Sir Class“, а секој од нив започнува од неверојатни 690.000 американски долари (540.000 британски фунти).