„Кралот“ доби наследник: Сите детали за новиот Golf 8

ОБЈАВЕНО НА:

Откаkо прво се појавија фотографиите на новата, осма генерација на Volkswagen Golf од Волфсбург стигнаа и сите детали за возилото што е икона на германската автомобилска индустрија. За разлика од кој било друг Golf пред тоа, Mk8 ќе биде достапен во не помалку од пет хибридни верзии, од кои две ќе бидат плаг-ин хибриди, секој со нова литиум-јонска батерија од 13 kWh, која овозможува 60 км (37 милји) на возење со нулта емисија.

Новиот Golf е долг 4.284 мм., широк 1.789 мм. и висок 1.456 мм., со меѓуоскино растојание од 2.636 мм. Во споредба со Mk7, новиот модел е малку подолг со малку поголемо меѓуоскино растојание. Каросеријата исто така, не само што изгледа поостро, туку буквално е, спуштајќи го предниот дел кој има коефициент на аеродинамика од 0,275. Севкупно ако ги следите дизајнерските експлоатации на VW, веројатно нема да бидете изненадени од визуелните слики на овој модел.

Според VW, новиот Golf ќе постави нови одредници во својата класа во однос на помошните возни функции. Неговата карактеристика на патната асистенција на пример овозможува возење на автопатишта до брзина од 210 км на час, без возачот да мора активно да управува, забрзува или сопира.

Golf е исто така првиот модел на VW кој се поврзува со неговата околина како стандард. Ја имате функционалноста Car2X која прима информации од други возила во радиус до 800 метри, плус сигнали од сообраќајната инфраструктура за да ги предупредите возачите – за возврат, оваа информација може да се пренасочи кон другите модели опремени со Car2X .

Понатаму, новите IQ LED matrix светла на Golf ќе обезбедат дополнителна безбедност благодарение на нивните делумно интерактивни светлосни функции. Другите карактеристики за помош на возачот вклучуваат ACC со предвидливо откривање на брзината, Front Assist, сопирање на возилото при вртење, и DCC контрола на прилагодување на шасијата.

Пет хибридни погони за новиот Golf
Со новиот Golf, Volkswagen започна хибридна офанзива. Како прв модел на марката, осмата генерација на Golf ќе биде достапен во не помалку од пет хибридни верзии. Деби слави и 48V технологија: генератор за стартување на ремен, 48V литиум-јонска батерија и најновата генерација на ефикасни TSI мотори формираат нов „благ“ хибриден погон во eTSI. Материјалните придобивки се: потрошувачката е намалена до 10% (врз основа на WLTP) и возилото е екстремно агилно и удобно. Volkswagen ќе го понуди Golf во три верзии на сила на моторите од eTSI: 81 kW / 110 КС, 96 kW / 130 КС и 110 kW / 150 КС.

Осмата генерација на бестселереот, исто така, ќе биде достапна како две плаг-ин хибридни варијанти. Новата верзија за ефикасност генерира 150 kW / 204 КС, додека многу спортскиот GTE испорачува 180 kW / 245 КС. Двете верзии на Golf со плаг-ин приклучок ќе стартуваат со нова литиум-јонска батерија од 13 kWh која овозможува поголеми опсези со користење на електрична енергија од приближно 60 километри, а привремено го претвора Golf во возило со нулта емисија.

Ефикасен бензински и дизелски мотор – заштеда на потрошувачка до 17%
Опциите за погонот за новиот Golf вклучуваат и бензин (TSI), дизел (TDI) и погон на природен гас (TGI), два четирицилиндрични бензински мотори со 66 kW / 90 КС и 81 kW / 110 КС, два четирицилиндрични дизел мотори со 85 kW / 115 КС и 110 kW / 150 КС, и TGI со 96 kW / 130 КС. Новите варијанти на TSI имаат особено ниски вредности на потрошувачка и емисија благодарение на елементите вклучително и иновативниот процес на согорување – TSI Miller. Иновација во погоните на TDI се што VW користи технологија за дозирање со двојно дозирање (два катализатор на SCR) за значително намалување на емисијата на азотни оксиди (NOx) до 80%; Покрај тоа, потрошувачката на TDI е намалена за 17% во споредба со претходникот.

Новиот Golf ќе пристигне во продажните салони во декември.