Mazda го обновува идентитетот на брендот, воведувајќи ново лого за прв пат по 28 години. Ова е најзначајниот редизајн од воведувањето на иконскиот амблем на „галеб“ „М“ во 1997 година. – симбол кој ја дефинира Mazda речиси три децении.
Додека официјалното претставување сè уште не е извршено (социјалните медиуми на Mazda сè уште го покажуваат актуелното лого), повеќе јапонски новински агенции потврдуваат дека промената е неизбежна. Официјалното соопштение се очекува да биде објавено наскоро, што веројатно ќе се совпадне со 105-годишнината на компанијата на 30 јануари.
Интригантно е што се шпекулира дека ажурираното лого постои заедно со сегашниот дизајн, а неговата примена варира во зависност од контекстот.
Новото лого има порамна естетика, што е јасно отстапување од металната текстура и слоевитата длабочина на неговиот претходник. Овој поедноставен дизајн првпат се појави на интернет во јули 2024 година, кога Mazda го регистрираше како заштитен знак во Јапонската канцеларија за патенти. Иако губи дел од својот тридимензионален стил, логото останува веднаш препознатливо како Mazda. Производителот на автомобили вели дека порамниот дизајн е оптимизиран за дигитални дисплеи, особено на паметни телефони и лаптопи, иако дополнителни детали остануваат малку.
Поблискиот поглед открива суптилни, но намерни префинетости. Надворешната форма е малку измазнета и заоблена, а некогаш закривените „крилја на галебот“ сега имаат јасни, прави линии. Шемата на бои црно-бела обезбедува чист изглед со висок контраст, иако ги жртвува нагласувањата и сенките што му дадоа на претходниот дизајн полиран, тродимензионален изглед.
Еволуцијата на дизајнот на Mazda одразува поширок тренд во индустријата. Многу производители на автомобили, вклучително VW, Audi, Mini, BMW, Volvo, Lotus, Citroen, Renault, Nissan, Ford, Buick, Lancia, Lamborghini, Aston Martin, Geely и Jaguar, усвоија поедноставени, „рамни“ логоа во последниве години. Оваа промена ја одразува растечката важност на дигиталните платформи и потребата за ефикасно преведување на идентитетите на брендовите во различни големини и резолуции на екранот.

Следете не и на:

