Suzuki и другите јапонски брендови, вклучително и Тојота, поминаа лошо во студијата која ги анализираше напорите на производителите на автомобили да се префрлат на електрична енергија, додека германските фирми постигнаа високи резултати.
Suzuki беше критикуван за своите напори за намалување на емисиите на возилата во новата студија на Гринпис, која е тешкa за читање за директорите на сите големи јапонски производители на автомобили.
Годишната истрага на Гринпис во Источна Азија ги рангира светските брендови на автомобили според нивниот напредок во постепеното укинување на моторите со внатрешно согорување и декарбонизацијата на синџирите за снабдување, а овогодинешната студија го рангираше Suzuki на последно место во голема мера благодарение на целосното отсуство на електрични возила во неговата постава. Производителот на автомобили продава благи хибридни и PHEV автомобили, но не и чисти ЕВ, што доведе до тоа да заработи само 3,2 поени од можни 100.
„Перформансите на декарбонизација и електрификација на Suzuki речиси и да не постојат во време кога речиси сите големи производители на автомобили се оддалечуваат од возилата со мотори со внатрешно согорување“, се вели во годинешниот извештај на Гринпис.
Но, дури и некои брендови кои произведуваат електрични возила беа рангирани на дното на листата. Кинескиот Great Wall беше претпоследен со 10,8 поени. Гринпис забележа дека помалку од еден од 400 продадени автомобили од Toyota во 2022 година бил ЕВ, но го означил и кинескиот SAIC, и покрај тоа што 30 отсто од продадените фирми се ЕВ возила, затоа што го одолговлекува својот синџир на снабдување со карбонизација.
Suzuki навистина продава PHEV, но не и чисти EV, така што има лош резултат во извештајот. На другиот крај од скалата Mercedes го доби првото место (иако сепак освои само 41,1 поен од можни 100), а BMW беше второ (со 40 поени) и покрај тоа што ЕВе сочинуваат 10,32 отсто од продажбата на BMW и само 7,25 отсто од продажбата на Mercedes.
Гринпис ги повикува производителите на автомобили да ја прекинат продажбата на возила со мотори со согорување во Европа до 2028 година и во САД, Кина, Кореја и Јапонија пред 2030 година. Сака ова исклучување од моторите со внатрешно согорување да биде придружено со инвестиции во рециклирање батерии и декарбонизација на синџирот на снабдување со челик, додека, исто така, побара фер транзиција за работниците во автомобилската индустрија во преминот кон електрификација.