Гигантот во електрониката во април го лансира брендот Shangjie, а во соработка со SAIC ќе произведе SUV до крајот на годината.
Од електроника до електрични автомобили – Huawei продолжува да навлегува во светот на автомобилската индустрија. Најновиот проект се вика Shangjie, бренд создаден во соработка со кинескиот производител SAIC, кој ќе биде официјално претставен на 10 април.
Достапен SUV за млада публика
Според локалните медиуми, првиот модел ќе биде средноголем SUV со цена од 150.000 до 200.000 јуани (помеѓу 19.000 и 25.500 евра). Возилото ќе биде лансирано кон крајот на годината, а таргет групата ќе биде младата публика.
Технички, моделот ќе биде базиран на постоечка SAIC платформа, но ќе интегрира напредни технологии на Huawei, како што е ADS автономниот систем за возење. Можно е, покрај целосно електричната верзија, Shangjie да понуди и варијанта со range extender.
Huawei автомобилското семејство расте
Shangjie ќе биде петтиот автомобилски бренд на Huawei, приклучувајќи се на Aito, Luxeed, Stelato и Maextro, секој со своја уникатна филозофија.
- Aito (во партнерство со Seres) – нуди премиум SUV модели за семејства, со цени од 250.000 до 650.000 јуани (32.000-83.000 евра). Во понудата се M5, M7 и M9.
- Luxeed (во соработка со Chery) – брендиран за млади купувачи, со SUV модели и спортски седани, кои чинат 200.000-400.000 јуани (25.500-51.000 евра). Водечки модел е S7.
- Stelato (во партнерство со BAIC) – премиум и луксузни возила наменети за бизнис-клиенти. Пример е моделот S9.
- Maextro (во соработка со JAC Motors) – ултрапремиум бренд со модели чија цена надминува 1 милион јуани (127.700 евра). Прв модел во понудата е Maextro S800.
Сега, на сцената стапува Shangjie – најновиот пристапен електричен бренд на Huawei.

Следете не и на:

