Европскиот парламент одобри построги стандарди за емисии кои се применуваат на некои возила, иако конечните прописи се компромис по приговорите од неколку земји членки. Одобрените правила ги задржуваат постојните ограничувања за загадувачите како што се азотни оксиди и јаглерод моноксид за автомобили и комбиња, но воведуваат построги прагови за автобусите и камионите.
За прв пат поставија и гранични вредности за загадување со честички прашина што се ослободуваат од сопирачките на автомобилите и автобусите.
Последната ревизија на правилата, наречена Еуро 7, го продолжува постепеното заострување на границите на ЕУ за емисии на патни возила од 1992 година, кога беше воведен оригиналниот сет на правила познати како Еуро 1.
Предложени од Европската комисија во 2022 година, новите правила треба да стапат на сила за автомобилите и комбињата од јули 2030 година, а автобусите и камионите ќе следат дванаесет месеци подоцна, во очекување на конечното формално одобрување од земјите-членки. ЕУ.
Европската комисија првично предложи уште построги ограничувања да се воведат од средината на 2025 година за автомобилите и од средината на 2027 година за камионите и автобусите.
Сепак, притисокот од различни засегнати страни, вклучително и европските производители на автомобили и земји како Франција, Италија и Чешка, доведе до намалување на предлогот. Овие земји тврдеа дека со оглед на претстојната забрана за продажба на нови автомобили што емитуваат CO2 во ЕУ од 2035 година, ќе има пологично да се фокусираат инвестициите на зголемување на производството на електрични возила за да се задоволи идната побарувачка.
Според Александар Вондра, водечки пратеник во Европскиот парламент за регулативи, конечната политика претставува деликатна рамнотежа помеѓу еколошките цели и императивните интереси на производителите. Овој компромис ја одразува сложената интеракција на економските, еколошките и регулаторните размислувања кои ја одредуваат иднината на автомобилската индустрија во Европа.