Dacia Sandero ги победи Renault Clio, VW Golf…

ОБЈАВЕНО НА:

Смртта на автомобилот во класична форма на каросеријата е многу претерана флоскула...

Секако SUV и камионите ја презедоа контролата во Америка и некои други региони, но Европa сè уште ги сакаат своите мали хечбек креации на четири тркала. Во минатата 2024 година, трите најпопуларни автомобилски  имиња што се продаваа на Стариот континент беа мали автомобили: Dacia Sandero, по неа следи  Renault Clio и легендата на европскиот пазар Volkswagen Golf.

Германската компанија за истражување на пазарот на автомобили Dataforce ги наведува романските супермини со 270.111 продажби во регионите на Европската унија, ЕFТА и ОК. Субкомпактниот хечбек порасна за 14,3 проценти во однос на претходната 2023 година. Sandero заврши многу пред својот поквалитетен брат и механички поврзан, Clio, кој ја заврши 2024 година со 216.569 единици (+6,5% од годината пред тоа).

Продажба на модели година

Dacia Sandero        270,111        +14.3%

Renault Clio  216,569        +6.5%

Volkswagen Golf     216,549        +17.5%

Tesla Model Y         210,484        -17.5%

Volkswagen T-Roc  203,611        -1.5%

Peugeot 208 199,820        +2.7%

Volkswagen Tiguan 195,297        +12.1%

Toyota Yaris Cross  194,512        +10.1%

Skoda Octavia        182,801        +13.3%

Toyota Yaris 180,806        +13.8%

Поминаа деновите кога Golf на VW доминираше на продажните топ листи во Европа. Германскиот хечбек/вагон мораше да се задоволи со третото место со 216.549 автомобили (+17,5 % годишно). Да, само 20 единици ги делат Clio и Golf, а бидејќи бројките на Dataforce претставуваат 98% од сите продадени автомобили во декември во ЕУ+ЕФТА+Велика Британија, може да оди во секој случај.

Лесно е да се види зошто Sandero беше број 1 минатата година. Како и кај сите модели на Dacia, ова е бесмислен автомобил со ниска барана цена, пристојна опрема и ненавредлив стил. Секако, неговите трицилиндрични мотори се летаргични, но атмосферските и турбо-полначи 1.0-литарски единици се соодветни за луѓето кои бараат евтин автомобил.

Во некои земји, Sandero се продава од фабрика со мотор компатибилен со течен нафтен гас (ТНГ), што го прави уште поевтин за користење. На домашниот пазар на Daciа, Романија, ТНГ е приближно половина од цената на стандардниот бензин. Продажбата можеби ќе беше уште поголема доколку компанијата во сопственост на Renault го чуваше дизел моторот што го користеа моделите од претходната генерација. Сепак, Французите во голема мера го напуштија горилникот на нафта во Европа за да ги исполнат сè построгите прописи за емисиите.

За да ја задржи цената ниска, Sandero ја прескокнува електрификацијата. Сепак, извршниот директор на Dacia, Денис Ле Вот, изјави за Automotive News Europe дека моделот ќе се промени во 2027 година кога автомобилот од следната генерација ќе добие EV варијанта.

Поттикната од успехот на својот хечбек од Б-сегментот, Dacia сега е сила со која треба да се смета во областа ЕУ+ЕФТА+Велика Британија. Бројките објавени од страна на Европската асоцијација на производители на автомобили (ACEA) покажуваат дека брендот имаше пазарен удел од 4,5 отсто минатата година. Заврши пред Hyundai и Kia, и двете со удел од 4,1 отсто. Удобно го победи Ford, кој падна на само 3,3 проценти.

 

Следете не и на:

24AUTO NETWORK