Го разгледуваме идниот Q7 благодарение на нашиот рендер, накусо, се очекуваат помоќни plug-in хибридни мотори и сосема нов изглед..
Audi работи на нов Q7. Шпионските снимки од прототипи забележани во Скандинавија во последните недели го потврдуваат тоа, бидејќи германската компанија се подготвува целосно да го обнови својот предводник SUV 10 години по лансирањето на актуелниот модел (последователно ажуриран во 2019 и почетокот на 2024 година).
Новата генерација би можела да биде сосема поинаква не само од естетска гледна точка, туку и по технологијата и моторите на бродот. Се очекува во 2026 година.
Остри и (секогаш) импозантни
Судејќи според шпионските фотографии, идното Audi ќе има високо ударен преден дел со кој се карактеризира со голема решетка со една рамка и тенки поделени LED светла, кои со горните – по секоја веројатност – ќе имаат приспособлива светлосна графика директно од информативно забавниот систем.
Што се однесува до димензиите, Q7 би можел да порасне за неколку сантиметри и со тоа да ги надмине сегашните 5,07 m во должина, покрај тоа што има ширина од речиси 2 метри и висина од околу 1,73 m.
Покрај останатото, очекуваме и LED светлосна лента интегрирана во задната врата, како и рачки на вратите на исто ниво со каросеријата за да се подобри аеродинамичната ефикасност.
Како и во минатото, би требало да има одредени естетски разлики помеѓу основните и S опремата, при што овие вторите се препознаваат по нивното малку спуштено возење, сјајно црна облога, изложените издувни цевки и специфичните браници.
Внатрешност и мотори
Во однос на вградената технологија, Audi би можел да ја прифати Дигиталната сцена што се гледа на Q6 e-tron и A6 e-tron, составена од 11,9-инчен дигитален табла со инструменти, 14,5-инчен централен дисплеј и третиот 11-инчен монитор за патникот.
Сепак, не е исклучено компанијата да избере сосема поинаква поставка за да го направи врвниот SUV уште повеќе уникатен.
Во секој случај, новиот Q7 ќе се роди од Premium Platform Combustion платформата, која овозможува усвојување на електрифицирани благи хибридни и plug-in хибридни мотори.
За второто, присуството на поголеми батерии од повеќе од 20-25 kWh се чини очигледно дека овозможува електрично патување од најмалку 100 km и излезна моќност над 400-500 КС.
Повеќе спортскиот SQ7 сепак би можел да има 4.0 V8 битурбо, иако ажуриран во ефикасност и моќност

Следете не и на:

